הגיל השלישי הוא יהלום ולא זהב

פעילות מבורכת של ד"ר אמין זידאן והאחות מונירה חמדאן ממאוחדת בעמותת זקני הכרמל, בשיתוף האחות ח'ולוד חמדאן וופא אבו חמדאן מרכזת הפעילות, להעלאת המודעות למחלות. סרטון

28.08.2017 מאת: פורטל הכרמל והצפון
הגיל השלישי הוא יהלום ולא זהב

רגע לפני החג, הרצון הוא לאפשר לאותו גיל ללמוד על המחלות ומה יכול לקרות בעת שהוא נמצא בבית ובחיק המשפחה בכל הקשור לאוכל ושמירה על אורח חיים בריא.

ד"ר אמין זידאן רופא קופת חולים מאוחדת בעוספיה שכבר שנים רבות עושה את הפעילות, במיוחד לקראת החגים והכל בא בכדי לעזור לגיל השלישי לדעת יותר על גוף האדם.

בהרצאה של שעה ד"ר אמין בשפה הפשוטה ביותר הכיר למשתתפים את סוגי המחלות שצריך להישמר מהן.

המפתיע שאותם מבוגרים יכולים להבין גם כאשר הם מתוודעים למחלה כלשהי בגופם או במרחב שלהם, הם לא חוששים ממחלות ומתנהגים בקור רוח ומחכים לימים כאלה שרופא או צוות רפואי מגיע כדי לשאול על מחלות ודרכי טיפול.

מונירה חמדאן שמרכזת את הקשר עם החברה המקומית, נמצאת בכל פינה כדי לעזור לאותו גיל ובעיקר לתת כתף מקצועי וחברתי לחברה בכרמל.

ופא אבו חמדאן מרכזת את הפעילות בעמותת זקני הכרמל, מחבקת ומעניקה חום מכל הלב מתוך דאגה לאותה אוכלוסייה, שמשתפת את המרכז בכל דבר הקשור לחיים שלהם.

האחות ח'ולד חמדאן של עמותת זקני הכרמל, נודדת ממקום למקום בתוך המרכז, לעזור לגיל הנפלא הזה שהמטרה העיקרית, שירגשו טוב ויהיו מרוצים.

הצוות בעוספיה

 

 

לדברים בסרטון

 {YouTubeVideo id=unoc0BgtNfg}

תגובות

9. אוהב מאוחדת עוספיא לפני 7 שנים
קופה למען תושבי עוספיא
8. תושב לפני 7 שנים
עשייה מבורכת למען הקשישים
7. איימאן זיידאן לפני 7 שנים
צוות 10
6. ابو فارس לפני 7 שנים
عنوان للتضحيه
5. בן לאימא במרכז לפני 7 שנים
תודה גדולה מכל בן או בת לכם
4. עיספאויי לפני 7 שנים
בהצלחה וחג שמח
3. גאה במאוחדת לפני 7 שנים
חבורה נפלאה
2. נסים דבור לפני 7 שנים
פעילות מבורכת
1. דר אמין - מאוחדת עוספיא לפני 7 שנים
נתינה בכייף

מומלצים