דליה נסראלדין ממנהלת מצליחה למותקפת

ממנהלת מצליחה ומוערכת הפכה דליה נסראלדין למותקפת ע"י קבוצת מורים בחסות הפוליטיקה, דליה נסראלדין העדיפה השנה לצאת לשנה נוספת ללא תשלום, מי המורות שיתבעו ומי עמד מאחורי המזימה נגדה?

28.08.2017 מאת: פורטל הכרמל והצפון
דליה נסראלדין ממנהלת מצליחה למותקפת

דליה נסראלדין שהובילה את יסודי א' דאלית אל כרמל למקום הראשון במחוז ובכפר שאפה להוביל עוד יותר גבוה, הכישרון שלה מעניק לה את היכולת להצליח בכל מקום שהיא נמצאת בו, אבל מה לעשות שהדרישות שלה יותר מכל אחד אחר להשקיע בחינוך ובצוותים החינוכיים, זה כנראה לא התאים לחלק מסגל המורים בחט"ב קופטאן דאלית אל כרמל.

דליה נסראלדין קיבלה את חטיבת הביניים בדליה, כאשר היה בית ספר הרוס, חצי מהציוד נשדד ונעלם, סגל המורים שחוק ועייף מאוד, משמעת בבית הספר שואפת לאפס, דליה נענתה לבקשת ראש המועצה רפיק חלבי למרות שכל המקורבים שלה, כולל ההורים בבית הספר, פנו לדליה וביקשו שלא תעזוב, אבל בסופו של דבר דליה העדיפה את החט"ב בתקווה שתוכל לשנות את המצב שם.

בשנה הראשונה דליה החלה בבניית בית הספר מחדש, אבל נתקלה בבעיות משמעת של מורים שמאחרים ונכנסים לכיתה באיחור, ללא הודעות, נעדרים מהלימודים, בנוסף לבעיות רבות שלא מקובלות בשום מערכת בית ספרית, אז בעזרת כל מני פוליטיקאים החלו לתקוע מקלות בגלגלים, בנוסף למורים הצטרפו גם חלק מההורים שלהם יש בת משפחה שהיא מורה בבית הספר.

הקש ששבר את גב הגמל אותה פרשה של המורה שקיבלה שעות לימוד בידיעת המפקח והמועצה ודליה עצמה שהבינה שאין הרבה מה לעשות עם זה.

כאן טענו הורים שדליה דרשה מהמורים להשקיע יותר במערכת השיעורים, הם סירבו או שלא אהבו את זה ואז הכל גלש החוצה לרחוב ולמועצה ומי לא היה מעורב בעניין הזה.

שנה אחרי שדליה נסראלדין יצאה לחופשה ללא תשלום ועם פסילת מכרז פיסג"ה, דליה באופן חוקי רשאית לחזור לכיסא ניהול חט"ב קופטאן דאלית אל כרמל, אבל היא העדיפה למשוך שנה נוספת לצורך לימודים והשלמות נוספות ובינתיים היא נמצאת בתפקיד במשרד החינוך.

אין ספק שמי שלא רצה את דליה ופעל נגדה זה הפוליטיקה המקומית בדליה וזה הוכח שבשנה הראשונה נרשם הישג לימודי ובסוף השנה סגל המורים ערך מסיבה לרגל התוצאות, מה שקרה אחר כך שהיה שינוי פרסונלי על רקע שיקולים פוליטיים, כך שלא הביאו מערך יותר טוב למען מערכת הלימודים בדליה.

מקורבי דליה אומרים, שדליה בחרה בדרך הטובה שלא חזרה השנה, למרות שהיא יכולה חוקית, בניגוד למה שאמר רפיק ואף אחד לא יכול למנוע ממנה זאת, אבל השיקולים של דליה, לא להיכנס לעימותים מיותרים ובסופו של דבר התלמידים ישלמו מחיר כבד יותר, שהם כבר משלמים כאשר מערכת החינוך מתרסקת.

מקורבי דליה מספרים על ההרגשה של הבגידה שדליה חוותה מהצוות החינוכי, שיום לפני פרגן ויום אחרי התקיף אותה, הם מחדדים את החולשה המקצועית וחוסר תרבות העבודה של המורים ומציינים שבמצב שאין אימון במערכת ובצוות החינוכי, אז חבל על ההשקעה.

אם חוזרים אחורה מגלים ששיטת הלימוד שהנהיגה דליה, הייתה לבנות ולהשקיע יותר בחשיבה וברצון התלמיד, ולא בשיטה שרק לפתוח ספרים ולקרוא מתוך הספר.

האם פרשת הרצחת וגם ירשת שבתנך חוזרת על עצמה גם בפרשת דליה נסראלדין?, בזה שהיא חוותה אותה מסכת התעללות, כמו ההסתה והכזב שנעשו כלפי נבות על ידי איזבל ואחאב, אחאב חשק בכרם נבות וניסה לשדלו להעבירו לידיו בתשלום, נבות סירב לוותר על נחלתו.

איזבל אשת אחאב הסיתה את הציבור כנגד נבות, תוך שימוש כוזב במערכת המשפט, בשם ה' ובשם המלכות, בבידוי ראיות על ידי סוכניה, והביאה לסילוקו ולסקילתו למוות של נבות. עם מות נבות יורשים אחאב ואיזבל את כרם נבות, כדין מי שפשע כנגד המלך.

נודע לנו שככל הנראה תוגש תביעה נגד מורות שהובילו את ההתקפות נגד דליה בחט"ב דאלית אל כרמל.

זו הזדמנות לאחל לדליה נסראלדין בהצלחה בהמשך דרכה בחינוך.

דליה נסר אלדין

תגובות

24. رفيق לפני 7 שנים
كرملي
23. باد كارثه اصبحت לפני 7 שנים
باد زفت والرءيس ازفت
22. ما تفعله تحت الكرسي يا رفيق سي לפני 7 שנים
سيظهر الحق يا رفيق
21. חנן לפני 7 שנים
כמה אנחנו עניים במצב החינוך
20. דאלית אל כרמל לפני 7 שנים
דליה המנהלת המוכשרת נפלה קורבן לרפיק הזה
19. איש חינוך לפני 7 שנים
כרמלי
18. עלאא אבו פארס לפני 7 שנים
דליה נכס לחינוך בכרמל
17. عيون من الداخل تعالوا ننادي ا לפני 7 שנים
الحقيقه الحقيقه الحقيقه والقادم اعظم
16. חלבי לפני 7 שנים
דליה נכס יקר שגרמנו לו לעזוב
15. הורים לפני 7 שנים
כל הכבוד
14. מורה לפני 7 שנים
כמה שהכתבה צודקת כל הכבוד למחבר
13. איש חינוך לפני 7 שנים
בושה
12. דלייתי לפני 7 שנים
מחנכת שרואה הרבה קדימה
11. ديلاوي حرّ לפני 7 שנים
رأي شخصي
10. בחורה לפני 7 שנים
דליה זה איכות לא כמו האחרות רק נדגמנות
9. חסון לפני 7 שנים
חינוך בדליה
8. הורה לפני 7 שנים
דליה מנהלת בית ספר מעולה
7. מהמערכת לפני 7 שנים
מה עושים עם מורות כושלות זה המצב
6. محلل سياسي לפני 7 שנים
تخطيط فاشل
5. מורה לפני 7 שנים
خسرناها لداليه وجهاز التربيه والتعليم خسرها بدنا ا
4. הורים לילדים לפני 7 שנים
מגיע הערכה וכבוד לדליה
3. יודע דבר לפני 7 שנים
נכון
2. הורה לפני 7 שנים
כל הכבוד לפורטל הכרמל
1. بنت البلد לפני 7 שנים
وضع مزري

מומלצים