האהדה לבית"ר ירושלים הגיעה עד לחדר המיטות

הבעל התקין בחדר השינה ארבעה מסכי ענק וצפה בעת ובעונה אחת בארבעה משחקים שונים כשהוא נוהג לפצח גרעינים לשתות בירה ולהלל ולשבח את קבוצתו האהודה בית"ר ירושלים

30.08.2017 מאת: פורטל הכרמל והצפון
האהדה לבית"ר ירושלים הגיעה עד לחדר המיטות

עד היכן מגיעה אהדה לקבוצת כדורגל?  בדיון  בבית המשפט למשפחה התברר כי לאהדה אין גבולות, זאת לאחר תלונה שהגישה אישה במשטרה על כך שבעלה הפך את חדר השינה לאולפן טלוויזיה. בית המשפט יצטרך להחליט "האם להענות לבקשת האישה "להרחיק את הבעל מחדר השינה".

מדובר בזוג באמצע שנות השלושים לחייהם. האישה ד"ר לספרות, הבעל מורה בכיר בתיכון גדול בצפון. לזוג שלושה ילדים, אבל אהבתו של הבעל לכדורגל גוברת על כל ערכי המשפחה, טענה האישה בפני עורכת הדין שרין סולן והסבירה "לא הייתי מופתעת מאהבתו הבלתי נשלטת לכדורגל ולקבוצת בית"ר ירושלים, אבל מעולם לא חשבתי שהדבר יחרוג מהגבול הנורמלי של חיי משפחה".

בבקשה לצו הרחקה, מתארת האישה סיפור מוזר. "סירבתי לראות בסלון ביתנו רק כדורגל בטלוויזיה ואז מידי פעם , בעלי נטש לחדר השינה. בתחילת שנות הנישואים, זה היה במינונים סבירים אבל בהמשך אחרי כמה שנים, הוא פשוט החליט לראות כדורגל מהרגע שנכנס הביתה ועד שנרדם. השיא היה אחרי עשור של נישואים, כשהפך חדר השינה שלנו לאולפן כדורגלן. ארבעה מסכים פזורים על הקיר, לפטופ ליד המיטה ולעיתים כל המכשירים מציגים משחק כדורגל כזה או אחר".

בשלב זה, הבינה האישה כי היא חייבת לשנות את הרגליו של בעלה. עו"ד סולן פנתה לפני חודשיים בשם האישה לבעל וביקשה ממנו לחדול מלהפוך את חיי בני הזוג ואת חדר השינה ליציע מאולתר באיצטדיון כדורגל. הבעל לא רק שדחה את הבקשה בבוז, הוא הכניס לחדר השינה מקרר קטן עם בקבוקי בירה ובאחרונה הוסיף ל"חגיגה" גם גרעינים  לפיצוח וחברים שהוזמנו להצטרף אליו.

להגנתו אמר הבעל  שכל עוד אשתו מונעת ממנו לראות משחקי כדורגל בסלון ביתו, הוא זכאי לעשות מה שהוא רוצה בחדר השינה.

בית המשפט לא נענה בשלב זה לבקשת האישה, אבל שלח את בני הזוג ליעוץ זוגי בטרם תגיש האישה את בקשתה לבית הדין הרבני להתגרש. "כדורגל לא גובר על ערכי המשפחה" נרמז לבעל בבית המשפט על ההחלטה הצפויה לגביו.

 

עו"ד שרין סולן

תגובות

מומלצים