סדנאות בישול לילדים והורים כמה זה יעלה לכם?

אין ספק כי בשנים האחרונות סדנאות בישול להורים ולילדים הפכו להיות סדנאות הרבה יותר נפוצות ומבוקשות מאשר בעבר.

04.09.2017 מאת: פורטל הכרמל והצפון
סדנאות בישול לילדים והורים כמה זה יעלה לכם?

היום הורים רבים מבינים את היתרונות של סדנאות הבישול המשותפות הללו, יתרונות כמו חיזוק הקשר בין ההורים לילדים, פיתוח היצירתיות של הילדים, פיתוח החשיבה העצמאית של הילד שלכם, לימוד תחביב לילד, לימוד על אחריות, שמירה מסכנות ובטיחות ועוד.

לכן, אם גם אתם רוצים ליהנות מכל היתרונות הללו ולהעניק לילד שלכם חוויה מהנה ומיוחדת שהוא לא ישכח למשך זמן רב, קראו את המאמר הבא שיסייע לכם להחליט בסוגיית המחיר ויעזור לכם למצוא סדנאות בישול לילדים במחיר משתלם ונוח גם מבלי להתפשר על האיכות.

סדנה פרטית או קבוצתית?

הנתון אשר ישפיע על המחיר באופן מהותי מאוד הוא האם מדובר בסדנה פרטית או בסדנה קבוצתית. סדנה פרטית בה נמצאים רק אתם, הילד והמדריך, הינה ללא ספק תהיה יקרה יותר, וככל שיהיו יותר משתתפים בקבוצה, כך חלוקת המחיר תהיה רחבה יותר והעלויות יופחתו בהתאם.

כמובן, ישנם ילדים כי עבורם קבוצה גדולה יכולה להקשות על הלימוד ולכן מתוך ניסיון לבחור קבוצה גדולה בכדי להוזיל עלויות יצא שכרכם בהפסדכם שכן הילד לא באמת יצליח להתרכז וליהנות מההשתתפות בסדנה, ולכן עדיף במקרה הזה להשקיע קצת יותר ולבחור סדנה פרטית או בקבוצה מצומצמת. לעומת זאת, אם לילד שלכם אין בעיה למצוא את הפרטיות שלו גם בתוך קבוצה גדולה, תוכלו לבחור באופציה הזו וכך להוזיל את העלויות של הסדנה באופן מהותי ומשמעותי.

היכן מתקיימת הסדנה?

עוד דבר שישפיע על העלויות של הסדנה הוא כמובן המיקום בו תתקיים הסדנה. ישנן סדנאות אשר מתקיימות בסטודיו של המדריך או המדריכה המעבירים את הסדנה, וישנן כאלו שניתן לקיים בבית הפרטי שלכם, כך שהמדריך למעשה מגיע אליכם, ולא אתם לבד. כמובן, האופציה השניה, בה המדריך צריך להגיע אליכם, תהיה יקרה יותר.
חשוב לקחת בחשבון כי הבחירה במיקום הנכון צריכה להיות מושפעת מגורמים נוספים, לא רק מהמחיר. לדוגמא, אם יש לכם ילדים נוספים ואתם מחפשים זמן איכותי פרטי עם אחד הילדים בלבד, עדיף לצאת אל מקום מחוץ לבית. לעומת זאת, אם המטרה שלכם היא לחזק את תחביב הבישול של הילד ולהעניק לו ידע בתחום שיעזור לו אחר כך, עדיף לקיים את הסדנה בבית כך שהוא ידע כיצד לעבוד עם ציוד הבישול שיש לו בבית.

מתי מתקיימת הסדנה?

עוד דבר שישפיע על המחיר הוא התאריך בו מתקיימת הסדנה. למשל, סדנה המתקיימת בחופש הגדול יכולה להיות יקרה יותר מסדנה המתקיימת בתקופת הלימודים, שכן בזמן הלימודים הביקוש נמוך יותר ולכן יכולה להיות ירידת מחירים.

סדנאות בישול לילדים והורים

תגובות

מומלצים