מרגיש רע בגלל הדברים שאומרים על אחותי

כמה אפשר להרגע ולהגיד שכל אדם מעל 18 אחראי על עצמו ומעשיו הם שלו בלבד, אבל מה עם הלחץ החברתי במיוחד בכפרים שלנו, מה אני אמור לעשות כשמדברים על אחותי ומדמים אותה לפרוצה?

05.09.2017 מאת: בחור צעיר
מרגיש רע בגלל הדברים שאומרים על אחותי

החינוך שלנו בכפרים במיוחד בכל מה שקשור לכבוד המשפחה זה דבר שקשה להתעלם ממנו, וכאשר מדובר בבת משפחה קרובה זה רוצח אותך יותר מפעם.

החלטתי לשתף אתכם במה שאני חש ומרגיש מאז שהחברים טענו בפני שפגשו את אחותי במועדון לילה שבו מקבלים שירותי מין.

לא שאלתי אותם מה עשיתם שם? למה בכלל הייתם במקום הזה ואיך יתכן שפגשתם את אחותי? כל השאלות האלה לא עלו ברגע הראשון, אבל לשם לא חזרתי, מאז מעדיף לשבת בבית ולא לפגוש בחברים האלה עוד.

את הסיפר הזה לקחתי איתי הביתה, לאחר יומיים שיתפתי את אימי במה ששמעתי מאותו בחור, אימא מאוד מודאגת בעיקר מאחותי וממני שלא יקרה דבר רע, אימא חושבת עלי שיקרה לי רע מהסיפור הזה, אני הסברתי לה שאני מבין טוב מה אומר החוק, אבל זה מאוד מפריע לי ופוגע בי קשה במיוחד בפני כל מי שמכיר אותי.

הבעיה הגדולה שלי היא זה שאנחנו חיים באותו בית, אחותי נעדרת מהבית בכל ימות השבוע, גם בלילה ובסופי שבוע, מגיעה הביתה לכמה שעות, לפעמים היא יוצאת בטענה שהיא בעבודה, הדברים האלה מחזקים את מה שהאנשים אומרים.

אני לא יכול לפנות אליה ולדבר איתה על זה, כי אז הדברים יכולים להתפתח למקומות שאני לא רוצה, אנחנו חיים עם אימא שעושה ועשתה הכל שנחיה בכבוד, אבל יש מי שמשבש לנו את החיים, אח שלי סיפר לנו שהיא משקרת לכולם ובעיקר פוגעת בנו, בלי כוונה או עם כוונה, זה כבר לא חשוב.

אני הצעתי לאימא ולאחים שעדיף לפנות אליה ולבקש שתעזוב את הבית, כך זה יחסוך הרבה כאב מאיתנו.

מקווה שתבינו את חומרת הבעיה ועד כמה היא מסובכת ואין חוקים בדברים כאלה, במיוחד שפעמיים נגזר על הבית שלנו גזר דין מוות, פעם אחת מהחברה המקומית ופעם שנייה מהאחות שלא רואה שום דבר חוץ מעצמה.

תגובות

3. 1 לפני 7 שנים
1
2. רמי לפני 7 שנים
אתה מחליט
1. תושב דלית אל כרמל לפני 7 שנים
אין צורך באלימות. לא הכל שחור לבן.

מומלצים