מיליונר ישראלי ניסה לפתוח חשבון ונזרק מהסניף

"הפקידה שאלה שאלות, אמרתי לה שמדובר בחשבון פשוט וזה לא מצא חן בעיניה,  לא רוצים אותי כבן אדם, אני לא רוצה אותם כבנקאים"

06.09.2017 מאת: בחור
מיליונר ישראלי ניסה לפתוח חשבון ונזרק מהסניף

הפוסט של זהר לבקוביץ: תנחשו איפה אני? נכון. שוב פה. מה לעשות, אוהב את הקיץ בישראל וגם צריך להתארגן לזה שאני חוזר. בכל אופן אני בבנק. צריך לפתוח חשבון. כיף. בחרתי בקפידה את הבנק ואת הסניף הנכון. יש להם ויפי חינם וגם יש לידם סניף של ארקפה. מה עוד צריך מבנק? בשביל שלא יצא שאני משמיץ חייב להגיד שזה אחד מהשלושה הגדולים וזה לא לאומי. גם לא דיסקונט.

יושב מול הפקידה. מתחיל לדבר. ההיא מקבלת שיחה לסלולרי שלה. עונה. לא שזה מענייני, אבל שיחה עם חבר שלה. משהו על מה הם יעשו בערב. כלום דרמטי. לא רוצה להיות קוץ, אבל אני עדיין יושב מולה.

הייתי מבין אם היא היתה עונה לטלפון ופתאום מתחילה לבכות ולמלמל ״אבא מת. אוי, אבא מת״. אני לא חסר רגישות. במקרה כזה הייתי נותן לה כמה דקות. אבל זה לא המקרה. מציע בנימוס שאולי כדאי שהיא תמשיך את השיחה בזמן אחר, כל זמן אחר, רק שיהיה זמן שאני לא חלק ממנו.

כלומר, מתחילים ברגל ימין.

אומר לה אני צריך חשבון. אומרת לי: איזה? אומר לה פשוט כזה, לשים כמה שקלים, שיהיה לשלם לכמה דברים בסיסיים. אומרת לי: כמה אתה מפקיד?

במקרה בדיוק יש לי 3,000 על איזה אייפד שהבאתי לחברים בארץ.

אומר לה: אין לי הרבה. יש לי 3000. קבלתי על איזו הובלה שעשיתי.

ההיא מסתכלת עלי כמו שמסתכלים על האדים שעולים מהקקי של הסוס. שקוף.

אומרת: איפה אתה עובד?

אומר: לא עובד, כבר כמה שנים שלא עובד.

אומרת: אה, ומה המקצוע כשאתה כן עובד?

לא יודע מה להגיד. מה המקצוע שלי? חושב לרגע, בעיקר אני מבין בסייבר. אומר לה: אבטחה, שמירה, לא משהו רציני.

כמה קור פתאום נושב לעברי.

אומרת לי: וואלה, איך נפלת עלי. אולי תבדוק פה ממול בסניף של בנק דיסקונט? יש להם מבצעים לכמוך.

אומר לה: אולי בכל זאת?

אומרת: אם תתעקש אני אפתח לך, אבל עזוב אותך. לך לדיסקונט.

זהו, יש לי חשבון בבנק דיסקונט.

ואם יש פה מישהו מאחד משלושת הבנקים הגדולים, שהוא לא לאומי ולא דיסקונט, סורי, אני חייב:

"Big mistake. Big. Huge"
מתבקש לא?

מקור: https://www.facebook.com/zohar.levkovitz/posts/10155796543577652


-

כתבה של מאקו:

יזם וסטארטאפיסט מצליח הגיע לבנק עם סכום כסף, שלא היה נראה לפקידה מספיק יוקרתי. בתגובה, היא המליצה לו לגשת לסניף מתחרה, שמציע תנאים ל"אנשים כמוהו". הלקוח קיבל את המלצתה ובפוסט שפרסם בפייסבוק, שיתף את הגולשים באירוע. מאז, הנהלת הבנק לא מפסיקה להתקשר אליו ובראיון ל"חי בלילה", הוא מספר מה ענה להם
חי בלילה | פורסם 06/09/17

זוהר לבקוביץ', יזם וסטארטאפיסט מצליח, עשה את אחד האקזיטים הגדולים בישראל, כשמכר חברה בבעלותו במעל למיליארד שקל. השבוע, הוא חזר לארץ לאחר תקופה בחו"ל ורצה לפתוח חשבון בנק עם הכסף שהיה ברשותו באותו רגע. מדובר על סכום של כ- 3,000 שקלים, סכום, שהוביל לכך שפקידת אותו סניף פשוט "נפנפה" את הלקוח העמיד.

בראיון ל"חי בלילה", הוא סיפר על יחס מזלזל, שנציגת הבנק הגדילה לעשות והמליצה לו לפנות למתחרים. "הפקידה שאלה שאלות, אמרתי לה שמדובר בחשבון פשוט וזה לא מצא חן בעיניה", שחזר לבקוביץ' את האירועים, "תוך כמה דקות היא המליצה לי לגשת לסניף של בנק אחר".

היזם והסטארטאפיסט סיפר שלאכזבתו, התרשם כי לא לכל האנשים מגיע אותו היחס מבחינת פקידת הבנק, שלא שיערה מי עומד מולה. "יכולתי להגיד לה שתעשה גוגל או להוציא אשראי אבל זה לא הקטע שלי. לא רוצים אותי כבן אדם, אני לא רוצה אותם כבנקאים", הוא הסביר מדוע לא הציג את עצמו. "הפקידה אמרה שאצל הבנק האחר יש תנאים טובים ל"אנשים כמוני". מאז שהעליתי פוסט בנושא בפייסבוק, כל הנהלת הבנק מתקשרת אליי בלי הפסקה, אבל אין לי שום עניין איתם. אני רק חושב שמחובתם לתת לכולנו יחס כבני אדם. לאחר מכן כל אחד יקבל כבר תנאים שונים, אבל זה דבר אחר", סיכם לבקוביץ'.

מקור: http://www.mako.co.il/tv-live-at-night/articles/Article-b314c6209a35e51006.htm

תגובות

מומלצים