יסודי מרשאן שפרעם פתיחת שנת לימודים דיפלומטית

להכיר את האחר פרויקט שמפגיש תלמידים עם נציגי מדינות ושגרירים אמתיים, שנת הלימודים נפתחה בשפרעם בבית ספר יסודי מרשאן בסימן רב תרבותיות, רוני דעקה הוביל את המפגש

07.09.2017 מאת: פורטל הכרמל והצפון
יסודי מרשאן שפרעם פתיחת שנת לימודים דיפלומטית

פתיחת שנת לימודים מיוחדת ומרשימה בה לקחו חלק אורחים חשובים ושגריר הרפובליקה הדומיניקנית וסגן ראש הסגל הדיפלומטי בישראל, אלכסנד דה לה רוזה ומ"מ שגריר רומניה עדינה קנדראה, ובהשתתפות משלחת משתי השגרירויות ופורום ממטה משרד החוץ בראשות השגריר בהיג מנסור, עמאד שחידים ואחרים, את הביקור ארגן רוני דעקה ממשרד החוץ.

הטקס כלל קבלת פנים אשר לוותה על ידי הצופים של בית הספר, ניגון הימנון רומניה, הרפובליקה הדומיניקנית וישראל.

טקס פתיחת שנת הלימודים היה בסימן תרבות רומניה, ותרבות הרפובליקה הדומיניקנית ועבודות האומנות של התלמידים מהתרבויות של רומניה והרפובליקה הדומיניקנית.

הארגון למופת של הביקור הותיר רושם גדול על האורחים. תלמידי בית הספר הכינו קטעי מוסיקה, ריקודי מחול, שירה בשפה הערבית, האנגלית והעברית.

פעילות אחת משכה את תשומת הלב של המשתתפים, קטע מוסיקה ופעילות אומנות בכיתת תלמידים המאובחנים על סקאלת האוטיזים, אשר בית הספר נחשב ייחודי ומוביל בתחום הזה בצפון.

לאחר מכן בהובלת המורה המחונן ריאד, נערך משחק טריוויה אינטראקטיבי, שכלל שאלות תרבות על המדינות של המשלחות.

הפעילות החינוכית נחתמה בשיר רב-תרבותי "ילדי העולם אחים" ומצגת אינפורמטיבית התרבות הרומנית והרפובליקה הדומיניקנית.

האירוע נחתם בארוחת צהריים משותפת, החלפת מתנות ונאומים של השגרירים ומפקח בית הספר ח'אלד חג'אזי והשגריר בהיג מנסור.

ראשי המשלחות התרשמו מאוד מבית הספר, מהניהול של בית הספר בהובלת המנהל יוסף ח'ניפס והביעו רצון להמשך שיתוף פעולה בעתיד בין המדינות ועם בית הספר מרשאן, על ידי החלפת משלחות תלמידים ומורים ושיתוף פעולה טכנולוגי ותרבותי.

 

המשלחת והתלמידים
.
.
{YouTubeVideo id=IkU1vl51IGA}

תגובות

מומלצים