מערכת החינוך הדרוזית פותחת שנת לימודים

בתי הספר היסודיים בכרמל קיבלו את פני התלמידים העולים לכיתה א' יחד עם ההורים הנרגשים, פגשנו הרבה כאלה שהדמעה לא נפרדה מהם בדקות הראשונות, השוטרת אייה עזאם אחת הנרגשות, יום עצוב היה לילדה לוזאן מנסור, סרטון

11.09.2017 מאת: פורטל הכרמל והצפון
מערכת החינוך הדרוזית פותחת שנת לימודים

החל מהבוקר 41 אלף תלמידים דרוזים, מהם 8362 ילדי גנים שלומדים ב 324 גנים, 17113 לומדים בבתי ספר יסודיים שמחולקים ל 736 כתות ובחט"ב 17113 שלומדים ב 302 כתות ובתיכון לומדים 7738 ב 320 כתות, שנה מוצלחת לכלל התלמידים.פתיחת שנת הלימודים התעכבה בעקבות חג הקורבן וחג נביא סבלאן עה"ש.

מערכת החינוך בכפרים הדרוזים ערוכה לקבל את התלמידים ולפתוח את שנת הלימודים.

בכל הכפרים נרשמים חוסרים בעיקר במעבדות ובשיפוץ בניינים, לא נשמעה מילה אחת על מחסור בצוותי הוראה.

יש לציין שראשי הרשויות הדרוזיות איימו בהשבתת מערכת החינוך בשל אי העברת התקציבים הדרושים ממשרד החינוך.

היו גם סיפורים עצובים ביום הראשון ללימודים במיוחד בקרב תלמידי כיתה א' ובמיוחד הילדה לוזאן מנסור וילדים אחרים שלא מצאו להם מקום בבית הספר, בהמשך נרחיב בעניין הזה

לוזאן מנסור

תלמידה

בישיבת פורום ראשי הרשויות יום לפני פתיחת שנת הלימודים, הוחלט להביא את הדרישות של ראשי הרשויות, בפני שר החינוך נפתלי בנט והמנכ"ל שמואל אבואב, ביום שלישי במפגש עם השר.

כוח משטרתי נמצא בסביבת בתי הספר בשני הכפרים דאלית אל כרמל ועוספיה בכדי להדריך את ההורים איפה להחנות ואיפה להוריד את הילדים, ע"מ לשמור על ביטחונם של התלמידים. 

סיירנו הבוקר בבתי ספר בשני הכפרים, בבית ספר יסודי א' בעוספיה, שלומדים בו 370 תלמידים, נוספו 3 כתות חדשות של כיתה א', המחנכת רודיינה נסראלדין.

תלמידים
.
אייה עזאם
.
סרטון כולל 2017
.
{YouTubeVideo id=hiCXnVaQSH8}

תגובות

2. עספאני לפני 7 שנים
בהצלחה לכולם
1. עספיא לפני 7 שנים
שוטרת איה והב עזאם

מומלצים