רפיק:"לא אתן שיסחטו אותי"

רגע לפני שראש מועצת דאלית אל כרמל רפיק חלבי הולך לפגישה עם מנכ"ל משרד הפנים בעניין כניסה לתאגיד המים והביוב, רפיק אומר לפורטל הכרמל מה שרואים מכאן לא רואים משם.

11.09.2017 מאת: פורטל הכרמל והצפון
רפיק:"לא אתן שיסחטו אותי"

הרשויות הדרוזיות נמצאות במצב כלכלי קשה עקב אין סדר בתכנון ובתשתיות הפנימיות ובעיקר בגלל העדר תקציבים ואם כבר מגיעים כספים בתוכניות חומש אז יש בעיות לנצל את הכספים ולהביא ליעדים שצריך.

ראש מועצת דאלית אל כרמל רפיק חלבי שנמצא בזמן הלחוץ ביותר בקדנציה שלו בגלל חוסר תקציבים שמגיעים מהמדינה ובור ענק בגביה המקומית של הארנונה והמים, צריך להחליט אם כבר עכשיו הולכים לתאגיד המים והביוב עם התיקונים הקלים או שדוחים את הכניסה למועד אחר.

רפיק: "ביקשנו לבדוק בכמה תאגידים, אני כל שבוע אומר לתושבים שישלמו את המים והארנונה, אחוז הגביה של המים 50 אחוז, כי יש פחת ואנשים שמתחברים שלא כחוק ואחרים שלא משלמים, גירעון המים עדיין קרוב ל 8 מיליון ש"ח כל שנה".

עם פתיחת שנת הלימודים במגזר הדרוזי, רפיק בשיחה לפורטל הכרמל מדבר על היעדים וההישגים שלהם במערכת החינוך ועל התוצאות האמתיות של זכאי הבגרויות.

רפיק: "תוצאות הבגרות בשנה שעברה 61 אחוז אבל זכאות הבגרות שקבלנו לפני כמה ימים מדברת על 76 אחוזים וזה לפני התגבורים, בשנה הבאה נשאף לגעת ב 90 אחוז זכאות".

רפיק אומר לנו שיש לו בעיה עם משרד התרבות שלא מקבלים תקציב כבר 3 שנים. בעניין משרד החינוך יש גם בעיות, למשל הסעות אלאשראק שהמועצה משלמת מהשוטף שלה 600 אלף ש"ח כל שנה ואת זה משרד החינוך חייב לתקצב.

רפיק: "מיזם חוג לכל תלמיד, התלמידים ביקנעם ובבית ג'אן מקבלים ואנחנו לא, אנחנו נלחמים גם לקבל את החוג הזה".

רפיק מבשר לתושבים על כך שיצא מכרז לביצוע עבודות הקמת מגרש אימונים בדאלית אל כרמל.

רפיק התייחס לנושא מבוא כרמל וסיפר על המאבק של דליה ועוספיה לקבל אחוזים בדיוק כמו יקנעם ומגידו. "יש יזמים מדאלית אל כרמל שקנו אדמות במתחם של מבוא כרמל וזה משמח מאוד".

רפיק חלבי

רפיק מתייחס לתקופה הזו שלפני בחירות ואומר "לא יסחטו אותי, אני אמשיך להיות ממוקד מטרה, לא יסחטו אותי לא פוליטית ולא חברתית, לא תקציבית ולא פרויקטית".

בעניין העובדים במועצה, רפיק שמח על זה שהם העלו את אחוז התקנים במועצה ואומר לנו ש"דאלית צריכה לשאוף לעוד 20 עובדים נוספים, התושבים לא מקבלים את השירות שצריכים לקבל לא בניקיון ולא בביוב ובתחזוקה, כי אנחנו בתכנית הבראה ולא יכולים להוסיף שליש משרה בלי לתקצב אותה כי יש לנו חשב מלווה".

רפיק: "אני לא איש פוליטי, יש לי אידיאולוגיה משלי, אני לא מוכן ללכת לשום מפלגה פוליטית, לא רוצה להיות ח"כ לא סגן שר ושר, אני רוצה לשרת את האוכלוסייה שלי".

 

{YouTubeVideo id=MecZc3lQEak}

תגובות

24. זידאן לפני 7 שנים
תאגיד
23. חסוני לפני 7 שנים
כל הכבוד
22. מועאד לפני 7 שנים
נסחטים אנשים נגועים
21. אמת ערומה לפני 7 שנים
אמת ערומה
20. פו נולדתי לפני 7 שנים
רפיק טוב בדיבורים
19. סמי לפני 7 שנים
רפיק תומכים בך
18. דילאוי לפני 7 שנים
מי סוחט אותך?
17. חלבי לפני 7 שנים
רפיק לך הביתה מהר ביותר
16. עווד לפני 7 שנים
מי שסוחט את תושביו לא נסחט
15. שקרן פתולוגי לפני 7 שנים
דליה
14. שקרן לפני 7 שנים
שקר
13. דליה לפני 7 שנים
רפיק מספיק בבקשה
12. תושב מדאליה לפני 7 שנים
גדווולללל
11. יוסף לפני 7 שנים
מועצה
10. חלבי לפני 7 שנים
כמה שקרים עוד אתה יכול
9. עספאניה לפני 7 שנים
ראש מועצה שיודע לעבוד
8. דלוואני לפני 7 שנים
רפיק
7. תושב לפני 7 שנים
כל הכבוד לראש המועצה
6. מדליה לפני 7 שנים
מה עם אזור התעשיה בדליה
5. חלבי לפני 7 שנים
מורגש שהאיש בלחץ
4. זידאן לפני 7 שנים
תפסיק לשקר
3. دلوني לפני 7 שנים
رفيق بلاش
2. אזרח הוגן לפני 7 שנים
ראש המועצה הכי אכפתי .
1. רפיק לפני 7 שנים
לאן ??

מומלצים