"בחיים אני לא אעשה שום דיל נגד דליה ועוספיה"

רפיק חלבי יום אחרי ועדת הגבולות והבה והבה אחלה גבר, אנחנו נשיג עוד אלפי דונמים לדליה, בעוד שבועיים נקיים הצבעה בעניין התאגיד, נתעקש גם אם יעלה לנו במחיר פירוק המועצה".

19.09.2017 מאת: פורטל הכרמל והצפון
"בחיים אני לא אעשה שום דיל נגד דליה ועוספיה"

הגענו לקבל תשובות מראש מועצת דאלית אל כרמל רפיק חלבי, בעניין ועדת הגבולות שעכשיו צריכה להכריע מה דאלית אל כרמל מקבלת, אחרי שוויתרה על השטחים הגליליים של עוספיה.

דבר אחד שהיינו חייבים להבהיר ולקבל אודותיו תשובות, לאחר הדברים שנשמעו ע"י שיח' ריאד מרזוק במועצת עוספיה ויו"ר הועדה עמרם קלעג'י שהיו גורמים שרצו את הסכסוך הזה בין שני הכפרים, רפיק חלבי בנימה חייכנית הודף את הטענות.

רפיק חלבי: "שטח השיפוט מדבר על קרוב ל 12 אלף דונם שכוללים ההסכמות עם הפארק, ועכשיו אנחנו מבקשים לצרף שטחים גליליים ביקשנו בהתחלה כ 4500 דונם, כנראה שאנחנו הולכים בסוף על 3000 דונם. אם נקבל אותם אנחנו נוסיף על ה 12 אלף עוד 3500 דונם".

"לגבי כרמל סלע ראש מועצה אזורית חוף כרמל הוא לא התנגד לסיפוח מתחם 3 שזה אזור סת שרה ומסביב לו, בנושא כביש ניר עציון יש מחלוקת, אני רוצה את הכביש בתחום השיפוט שלנו, הם מתנגשים על זה, ניר עציון ועין הוד מתנגדים לזה, אנחנו לא רוצים לחיות כשכנים זה נגד זה, על הכביש הזה לא יכולים לוותר מסיבות של ביטחון וככביש מפלט, דאלית אל כרמל לא יכולה להיות במלכודת אש".

רפיק: "בחיים אני לא אעשה שום דיל נגד דליה ועוספיה"

"לדברים שאמר קלעג'י הם רצו מלחמה בין שני הישובים שלנו, הם רצו שאנחנו נריב ואז האדמות לא יעברו לא לדליה ולא לעוספיה, אני אומר שהאדמות של דליה לדליה והאדמות של עוספיה לעוספיה, המטרה שלי היא לא להשאיר בית אחד בדאלית אל כרמל מחוץ לקו הכחול".

רפיק לציבור "תבדקו קודם מה אומרת התכנית לפני שאתם בונים, תכבדו את החוק, אני כן מבין את התושבים שיש מצוקת דיור ואני אלחם לצדם בעניין הזה".

רפיק לגבי התבטאויות הרמטכ"ל גדי אייזנקוט בעניין שכונות המגורים לחיילים המשרתים, "כבר ישבנו עם ראש מנהל מגורים בצה"ל והתחלנו בהכנת התכניות".

רפיק: "והבה והבה היה אמור להוביל את הדיון של ועדת גבולות בבוקר הוא היה במועצה וסיכמתי איתו שהוא מגיע אני הייתי אמור לדבר וללכת והוא היה אמור להמשיך, כנראה שוהבה לא הרגיש טוב ולא הגיע, והבה והבה אחד הגברים האנשים שאני מכיר בדאלית אל כרמל".

רפיק חלבי

"דב קהת הוא היועץ של המועצה כדי לגייס כספים ממשרדי הממשלה השונים, הוא עושה את עבודתו בצורה מצוינת".

בסוגיית התאגידים רפיק אומר: "דליה נמצאת במצב קשה מאוד במים וביוב ומבחינה מקצועית אנחנו לא יכולים להתמודד
מצד שני יש לנו דרישות אני רוצה לשלם אותה אגרה שמשלם תושב מוצקין ורכסים, בלי תוספת גבהים וצפיפות אוכלוסייה, אןם יתנו לנו ולא יתעקשו על טופס 4 זה יהיה הישג עצום.

בעוד שבועיים נביא הצבעה בנדון, אנחנו גם מועצת דליה וגם עוספיה נאבקים להביא לתושבים הסכם טוב, אם יסתדר זה יהיה מעולה, אם לא יסתדר נמשיך בהתעקשות גם אם יעלה לנו במחיר פירוק המועצה בועדה קרואה".

בעניין העבודות בכבישים והסדרי התנועה, רפיק "בדאלית אל כרמל 125 אחוז רכבים, אם לא נסדיר את התנועה יהיה מאוד קשה".

 

לכל הדברים בסרטון

תגובות

13. מדליה למספר 12 לפני 7 שנים
הצחקת אותי תמשיך בגזענות והראיה המשפחתית העיוורת
12. כרמלי לפני 7 שנים
האיש והאגדה
11. תושב הכרמל לפני 7 שנים
אין שום דילם
10. מבין עניין ולא פוליטיקאי לפני 7 שנים
רפיק החזיר אותנו לשנות ה 50 בתוספת מינוס 200 מיליו
9. עספאני לפני 7 שנים
ועדה ציבורית לא לגיטימית .
8. ... לפני 7 שנים
דמגוג מפחיד
7. ריאד מרזוק לפני 7 שנים
עוספיא
6. רביע חסון לפני 7 שנים
לרפיק
5. תושב עוספיה לפני 7 שנים
וגיה איפס אותו
4. דלית אל כרמל לפני 7 שנים
טוב מאוד
3. חלבי לפני 7 שנים
כל יום סיפור אחר
2. תושבת דאליה לפני 7 שנים
רואים עשייה נקודה
1. דלואני לפני 7 שנים
חד וברור

מומלצים