מרדף רגלי עם אקדחים שלופים

החשוד החל להימלט בריצה תוך שהוא שולף את אקדחו לעבר השוטרים שהחלו במרדף אחריו עם אקדחים שלופים, המרדף הסתיים במעצרו של החשוד שניסה להימלט עם שלושה כלי נשק חמושים, אקדח, קרל גוסטב ורוס"ר M-16.

21.09.2017 מאת: פורטל הכרמל והצפון
מרדף רגלי עם אקדחים שלופים

שוטרי ובלשי משמר הגבול של משטרת ישראל הגיעו לביתו בטייבה של חשוד באחזקת אמל"ח בכדי לבצע חיפוש ובמידת הצורך להביא למעצרו.

מדובר על חשוד בשנות ה- 20 לחייו, המתגורר בבית אביו, בית שלעברו בוצע ירי בתאריך 15.09.17 במסגרת סכסוך עברייני. סכסוך שהביא על פי החשד את החשוד להסתובב לאחרונה כשהוא חמוש בנשק חם.

עם הגעת השוטרים לביתו, הבחין בהם החשוד שהחל להימלט בריצה תוך שהוא שולף את אקדחו לעבר השוטרים שהחלו במרדף אחריו עם אקדחים שלופים.

כשהבין החשוד שאין סיכוי שיוכל להימלט, עצר והשליך את האקדח.

בחיפוש שביצעו עליו השוטרים שהביאו למעצרו, נמצאו עטופים בשמיכה אותה נשא עליו, 2 נשקים חמושים נוספים מסוג M-16 וקרל גוסטב.

החשוד נעצר ללא שימוש בירי.

במשמר הגבול מעריכים כי מדובר בחשוד שהתחמש על פי החשד במסגרת סכסוך שמתנהל בין שתי משפחות, סכסוך אליו מיחסים במשטרה מספר אירועי ירי שהתרחשו בעבר.

מיד עם מעצרו של החשוד שניסה להימלט, הסגיר עצמו למשטרה חשוד נוסף, תושב טייבה בשנות ה- 20 לחייו בחשד למעורבות באחזקת האמל"ח.

מעצרם של שני החשודים הוארך הבוקר בחמישה ימים בבית המשפט השלום בפתח תקווה.

מפקד הפעילות מסר: "ידענו שאנו הולכים למעצר של חשוד עם סבירות גבוהה שהוא חמוש בנשק חם. היערכות מבצעית נכונה ופעילות מהירה וחכמה הביאו למעצרו עם כלי הנשק אותם החזיק ואיתם היה עלול לנסות לפגוע באנשים במסגרת הסכסוך המתנהל."

הנשק שנתפס

צילום: דוברות המשטרה.

תגובות

מומלצים