נצ"מ ניסים אלמליח מונה למפקד מרחב חוף מג"ב

לאחר כארבע שנים בהן פיקד על מג"ב חוף, נצ"מ ששון חממה מסיים הוא היום את תפקידו ועובר לתפקיד סממ"ר אשר במחוז חוף. את הפיקוד על מרחב חוף של מג"ב קיבל נצ"מ ניסים אלמליח.

22.09.2017 מאת: פורטל הכרמל והצפון
נצ"מ ניסים אלמליח מונה למפקד מרחב חוף מג"ב

נצ"מ ניסים אלמליח, בן 51, נשוי + 5 מתגורר בקיסריה בשנתיים וחצי האחרונות פיקד על בסא"ר בסיס האימונים על שם רבין של משמר הגבול.

גזרת מרחב מג"ב חוף משתרכת מחדרה ועד ראש הנקרה וממערב נושקת לחופי הים התיכון, משמר הגבול פועל בגזרת חוף בין היתר: במיגור פשיעה חקלאית במגזר הכפרי, בעבודה מול גורמי הביטחון במועצות האזוריות, חקלאיים וגורמי שותפויות, בהפעלת כוח של מתנדבים בגזרת מחוז חוף, בטיפול בתופעות פשיעה, בעבודה בתחום המודיעין והבילוש, באבטחת מתקנים מסווגים ובשמירה על ביטחון האזרחים בגזרת מחוז חוף.

הטקס שהתקיים במפקדת מג"ב חוף שבחריש, נערך בנוכחות: מפקד מג"ב, ניצב יעקב (קובי) שבתאי, מפקד מחוז חוף, ניצב עמוס יעקב, סגן מפקד מג"ב, תת-ניצב עוזי לוי, סגן מפקד מחוז דרום, תת-ניצב עמר פרץ, סגן מפקד מחוז חוף, תת-ניצב יועז פנקס, מפקד מג"ב חוף היוצא, נצ"מ ששון חממה, מפקד מג"ב חוף הנכנס, נצ"מ ניסים אלמליח, סגל הפיקוד הבכיר של מג"ב, סגל הפיקוד הבכיר של מחוז חוף, יו"ר עמותת הכומתות הירוקות,' דויד לבנה, מנכ"לית נשות השוטרים, גב' אביגיל שררה, ראש מוא"ז מנשה, אילן שדה, ראש מוא"ז מטה אשר, יורם ישראלי, קב"טים, מפקדים, לוחמים, לוחמות, גמלאים, ניצולי שואה ובני משפחות.

מפקד המרחב היוצא, נצ"מ ששון חממה, בן 55 נשוי + 3 וסבא ל-2 נכדים, בין תפקידיו האחרונים: ראש מחלקת יישובים מג"ב, סגן מפקד מג"ב איו"ש.

מפקד מג"ב, ניצב יעקב (קובי) שבתאי אמר בדבריו: "טקס החלפת פיקוד הינו תמיד טקס מרגש, במעמד זה המפקד היוצא מביט בגאווה וסוקר את הישגיו ואת חתימת ידו אשר הוטבעה במרוצת השנים ואילו המפקד החדש מגיע עם מוטיבציה גבוהה להמשיך ולהוביל את המרחב להישגים ולגבהים חדשים. מעבר זה מביא עמו רוח חדשה וניחוח של התרעננות, על אחת כמה וכמה כאשר אנו בפתחה של שנה חדשה".בסיום דבריו איחל מפקד מג"ב הצלחה למפקד המרחב הנכנס ולמפקד המרחב היוצא.

מפקד מחוז חוף, ניצב עמוס יעקב אמר:"משמר הגבול הפועל במחוז חוף הינו חלק בלתי נפרד מהמחוז. מג"ב הוא הכוח המבצעי של המשטרה ויש משימות שאף אחד לא יכול לעשות אותן יותר טוב ממג"ב, ששון, אני מודה לך על תקופה שבה פיקדת על מרחב חוף בצורה מקצועית וערכית. למפקד הנכנס ניסים, אני יותר משמח שהגעת למחוז חוף אתה בן אדם ראוי ומתאים, תמשיך להיות האיש הצנוע שאני מכיר".

מפקד המרחב היוצא, נצ"מ ששון חממה אמר:"הייתם בעבורי משפחה מאוחדת במג"ב חוף הידועה בלכידות, מקצועיות, חריצות ובעוד מעלות רבות שקצרה היריעה מלהכיל אותן. תקופה זו שבה שימשתי כמפקד מרחב תהיה חקוקה בליבי לעוד שנים רבות, פיקדתי על קצינים, שוטרים, שוטרות ומתנדבים נפלאים אשר ידעו להיות בו זמנית חברים ולוחמים שמלאו חובתם נאמנה בכל מקום בו נדרשו, בשילוב יכולות מדהימות ובשאיפה למצוינות יוצאת מגדר הרגיל ".

מפקד המרחב הנכנס, נצ"מ ניסים אלמליח אמר: "היום בפתחה של השנה החדשה אני מקבל עליי את הפיקוד על מג"ב חוף בתחושת שליחות ובהתרגשות גדולה. ניצב אני בפניכם לאתגר בעל משמעות גדולה עבורי, מפקד מג"ב חוף. ששון ידידי ברצוני להביע בפניך את הערכתי על האופן בו פיקדת והובלת את מג"ב חוף להישגים מרשימים ועל הפיכת כלל המרחב למשפחה אחת מלוכדת ומגובשת".

נצ"מ ניסים אלמליח

קישור לתמונות מהאירוע צילום: דוברות המשטרה

תגובות

מומלצים