שיח' נג'יב עלו, המייסד של בית הקשיש בעיר

שיח' נג'יב עלו, מייסד של בית הקשיש בעיר, היום עומד מהצד ומעודד את הנהלת העמותה ואומר להם לא להישבר, זה היה כל הזמן כך...נג'יב מספר לנו מה בדיוק קרה וקורה בבית הקשיש ואיך העמותה קמה ומנהלת את המקום, נגיב: "אני עברתי 4 ראשי מועצות, כשדרשתי את התקציב שמגיע ממשרד הרווחה עבור בית הקשיש,היו פעמים רבות שהושפלתי, אבל לא נשברתי והמשכתי".

16.07.2007 מאת: פורטל הכרמל והצפון
שיח' נג'יב עלו, המייסד של בית הקשיש בעיר

שיח' נג'יב עלו: "הרעיון להקמת בית הקשיש בעיר התחיל בשנת 1991, הוחלט להקים עמותה למען בניית בית הקשיש ואז נבחרתי להיות היו"ר, המנהל הכללי במשך 11 שנים, כיהנתי כיו"ר ופעיל במרכז הזה, אני תרמתי מזמני להצלחת המרכז הזה". 

"שמעתי שבתקופה האחרונה היו בעיות שהעירייה לא העבירה את חלקה בתקציב למרכז ואחר כך קראתי שראש העיר תקף ונזף בהנהלה, כאילו שהם אשמים בזה שאין להם כסף, אני עם ניסיוני עם 4 ראשי מועצות, גם הושפלתי על ידם, על מנת לקבל החלק בתקציב שמגיע לזקנים ממשרד הרווחה, אבל בכל זאת, אני עמדתי כמה שנים טובות, האמנתי ולא נשברתי למען הצלחת הפרוייקט החשוב הזה".

"צינור העברת הכספים דרך העירייה %50 של העירייה והשאר ממשרד הרווחה והשתתפות הזקנים כ 25ש"ח לחודש, המרכז יכול לאכלס עד 70 זקנים לאחרונה המצב יותר טוב ובמיוחד לנשים, לא לגברים".

"אני מודע למה שקורה ומרגיש עם ההנהלה שנמצאת היום בבית הקשיש, את זה אני עברתי ואני יודע כמה קשה המצב, במיוחד שאתה נלחם למען אוכלוסייה שצריך לדאוג לה, הקשישים אוכלוסייה אשר זקוקה מאוד למקום זה, המקום תורם להם הרבה מבחינת: חברה, ידידים, מעורבות והרבה עשייה וחבל שהמרכז יפגע".

 

תגובות

3. عسفانيّة לפני 17 שנים
العم أبو علاء
2. אבו מערוף לפני 17 שנים
אבו עללא איש טוב שגדל ילדים זהב
1. אוסמה לפני 17 שנים
שיח' אבו עלאא תבורך

מומלצים