וליד נסר אלדין, נרתם לעזור לדני דנון

וליד נסר אלדין, תושב דאלית אל כרמל, חבר ליכוד 30 שנה, נבחר ומשמש חבר בליכוד העולמי, אומר לנו בתגובה להחלטת דני דנון יו"ר הליכוד העולמי להתמודד לראשות הליכוד מול נתניהו ופיגלין: "דני נחשב לאחד הכוכבים של הליכוד, אני משמש יועץ בכיר לדני במגזר הלא יהודי ובדברים אחרים, וליד: "אני בהחלט מוכן לתת לדני כתף, אני רוצה לעזור לו בראש ובראשונה במגזר הלא יהודי, בין כל החברים הדרוזים, המוסלמים והנוצרים, הצ'רקסים והבדואים ויחד עם החברים בעיר הכרמל".

17.07.2007 מאת: פורטל הכרמל והצפון
וליד נסר אלדין, נרתם לעזור לדני דנון

וליד: "לדעתי דני דנון תרם יותר מכל אחד אחר גם בעניין הפקעת האדמות בכרמל והוא מוכן לתת כתף לכל דבר בעניין", "השבוע דני מכנס את המטה והמקורבים שלו לישיבת עבודה שאחריה יצא המטה למירוץ ההתמודדות ליו"ר הליכוד בסניפי הליכוד בישראל".

דני דנון, יו"ר הליכוד העולמי, הודיע כי יתמודד בבחירות לראשות הליכוד שיערכו ב-14 באוגוסט.

דנון שנבחר לראשות הליכוד העולמי לפני כשנה, לאחר שניצח את מועמדו של נתניהו, ח"כ יובל שטייניץ, שימש קודם לכן כראש ההנהגה העולמית של בית"ר וכעוזרו של ח"כ עוזי לנדאו. דנון משמש היום גם כחבר הנהלת ההסתדרות הציונית.

עם ההכרזה על התמודדותו אמר דנון: "אני מתמודד בשם חלק גדול מחברי הליכוד המבקשים להבטיח כי הליכוד לא יסטה מערכיו הבסיסיים ובראשם הנאמנות לארץ ישראל.

תגובות

4. אבו אדם לפני 17 שנים
לואליד החשוב-תודה למשדר היידיעה
3. סאלח לפני 17 שנים
ואליד אנו איתך
2. סמיר לפני 17 שנים
כאיש ליכוד מגיע לדני דנון להתמודד
1. אוסמה לפני 17 שנים
מר וליד ברכות

מומלצים