הית'ם פ'חראלדין: "המקום מתאים למבוגרים וילדים"

הית'ם שחאדה פח'ראלדין, בן 33, נשוי+ילד, במשך הרבה שנים עבד כקצין ביטחון, היום הוא בעל עסק "טריין השעשועים", בילוי לכל המשפחה...הית'ם: " המקום מאוד יחודי, מתאים לילדים מכל גיל ולמבוגרים שבאים עם הילדים שלהם ומשתתפים במשחק יחד, מתקני משחקים במגוון שונה, עם אפשרויות שונות, גם כשמנצחים מקבלים מתנות לילדים, הית'ם: "  התקשרו אלי אנשים, האשימו אותי שהמקום משמש מקום להימורים, אני מזמין כל אחד שיבקר במקום להתרשם, זה עסק שעלה לי מיליונים, למען האוכלוסייה".

22.07.2007 מאת: פורטל הכרמל והצפון
הית'ם פ'חראלדין: "המקום מתאים למבוגרים וילדים"

טריין השעשועיםהית'ם: "העסק יחסית חדש מאוד, וייחודי מאוד בכרמל וגם לילדים קטנים מגיל שנה, מתאים למבוגרים גם, יש הרבה משחקים, בנוסף בית קפה, העסק נותן מענה לכל המשפחה, הילדים משחקים וההורים יושבים, שותים כוס קפה, אוכלים".

"לפתוח עסק בסדר גודל כזה, הוא הימור ואני מקווה שזה יצליח, לפי אירוע הפתיחה שהיה אני רואה שהעסק יצליח, בהערכה היו בפתיחת העסק כ- 1200 אנשים, לא באו בבת אחת למזלנו, התגלגלו, היו איזה חמש שעות של תנועת אנשים במקום".

טריין השעשועים"יש לי כאן משחקי תחרויות, מגיל שנה ועד גיל 50, ישחקו ביחד בכיף, יש גם את דלפק מתנות, כשהילדים מוציאים כרטיסים ממכונות המשחקים, אוספים ולוקחים משחקים הביתה, הילדים משחקים, נהנים ולוקחים מתנות גם".

הית'ם: "לפני שפתחתי את העסק, עשיתי בדיקה של שנתיים, הסתובבתי הרבה מקריית שמונה, מקניון נחמיה ועד הרצליה, הייתי בכל המשחקיות, האמת העסק הזה היה בראש שלי כל הזמן, עד שזה התאפשר מבחינה כלכלית ואני מאוד מקווה שזה יצליח".

תגובות

10. אייל לפני 17 שנים
שוקונאת בית 65
9. סחר לפני 17 שנים
להייתם ורימה
8. אבו לעזאם לפני 17 שנים
אחלה של מקום...
7. עביר. ח לפני 17 שנים
לרימא והייתם
6. שאדי לפני 17 שנים
מגיע מילה טובה לנייל נסראלדין
5. אחמד שוקוקו לפני 17 שנים
בהצלחה
4. ערין לפני 17 שנים
מזל טוב...בהצלחה!
3. אייל לפני 17 שנים
היתם רימה ופאדי היקרים..בהצלחה בהמשך!!
2. חד לפני 17 שנים
בהצלחה אחי
1. עלי חלבי לפני 17 שנים
אני מאחל לך הצלחה מכל הלב

מומלצים