ח"כ רונית תירוש מקדימה, אורחת של קופטאן חלבי בדליה

קבוצת פעילים של תנועת קדימה נפגשה בביתו של קופטאן חלבי, עם ח"כ רונית תירוש, מנכ"לית משרד החינוך לשעבר, מפגש לשיחה פוליטית של הח"כית שמבקרת בצפון, ח"כ רונית קיבלה שבחים והועלו מספר טענות וסקירה על עיר הכרמל והחינוך בעיר, קופטאן פינק את האורחים במאכלים משובחים.

30.07.2007 מאת: פורטל הכרמל והצפון
ח"כ רונית תירוש מקדימה, אורחת של קופטאן חלבי בדליה

ח"כ רונית ח"כ רונית תירוש ענתה לשאלותינו על הביקור ותנועת קדימה וראש הממשלה ואם היא מתכוונת לעבור לליכוד.

ח"כ רונית:"אין כאן החלטה של קדימה לצאת מאורגן, יש כאן החלטה אישית, אני השתדלתי להשקיע את הזמן שלי בעבודה בכנסת, בחקיקה והצעות לסדר, ואני שמחה שזכיתי להוקרה כח"כית המצטיינת, בהחלט זה לא היה זמן להסתובב ולהכיר את השטח ולשמוע את המצוקות, ותכננתי מראש את הפגרה להקדיש לנושא הזה והיום זו הפעם הראשונה שלי שהתחלתי בסיורים הללו, אני שמחה להיות כאן ולמדתי על המון בעיות שצריך לסייע ולעזור, אני אישית אעשה כמיטב יכולתי לעזור בזה".

ח"כ רונית "אני כל הזמן תומכת בראש הממשלה, אני חושבת שהוא נבחר בדין, הציבור בחר אותו והציבור הוא זה שיחליט אם הוא יתן לו מנדט להמשיך, זה ביום הדין ויום הדין זה יום הבחירות".

"אני אף פעם לא הייתי בליכוד, אני אף פעם לא הייתי בפוליטיקה, הייתי כל חיי  פרסונלית, כלומר מקצוענית בתחום החינוך, אני חושבת שיש לקדימה לא רק דרישה בציבור, יש לה גם עתיד".

נשים במפגש קופטאן חלבי: "מפגשים מהסוג הזה מקרבים בין הפעילים לנבחרים שלהם, לידע את הח"כים על הבעיות שלנו, כך פועלת תנועה שיש בה פעילים רבים, הם מגיעים כל הזמן לא רק כשיש בחירות" .

השתתפו מ.מ ראש העיר כאמל חלבי, חליל חלבי , פרח חלבי ,עמאד חלבי, סלים ללאוי ועוד נשים ופעילים משני הכפרים.

תגובות

9. דרוזי לפני 17 שנים
מצדיע למר קופטאן
8. חלבי לפני 17 שנים
אתה 10 קופטאן
7. עזמניק לפני 17 שנים
מגיע לך
6. חלבי אדם לפני 17 שנים
קופטאן תתצליח
5. דלואני לפני 17 שנים
כול הכבוד
4. מוניר לפני 17 שנים
כל הכבוד לכם
3. סמר לפני 17 שנים
כנראה שקופטאן הולך על כל הקופה
2. רימי לפני 17 שנים
ליקו עמתיי..
1. איש קדימה לפני 17 שנים
כל הכבוד

מומלצים