נזיה קדור, תרומות לחברה הנזקקת בדליה

חבילות של כל טוב, עם שוקולד וממתקים שונים, בכמויות גדולות מגויסים ומגיעים לנזיה קדור, אבא של ענאן ז"ל, הפעם הגענו לפגוש ולראות מה תורמת חברת "אסם" למועדון "רוטרי" כל שלושה חודשים , פגשנו את באסם עיסמי נשיא רוטרי, נביל מנסור חבר המועדון, שאלנו לאן זה הולך, ולמי מחלקים ולמי לא, כל התמונות .

08.08.2007 מאת: פורטל הכרמל והצפון
נזיה קדור, תרומות לחברה הנזקקת בדליה

נזיה קדורנזיה קדור: "כל שלושה חודשים, אנחנו מקבלים משלוח דרך חברנו היקר והאציל סלמאן סאלח פורסאן חלבי מנהל בחברת אסם, האיש שגורם להרבה אנשים מיעוטי יכולת ונזקקים לשפוך חיוך של שמחה על פניהם, רתמנו קשרים עם מנכ"ל אסם רני קרן ודרכם אנחנו מקבלים משלוחים למשפחות הנזקקות" .

נזיה: "יש באריזות כל טוב, עוגות טריות מגוונות וכל מיני סוגים, יש לנו אנשים ברוטרי שעובדים לחלוקת החבילות בצורה רוטרי דליההנכונה, גם לוקחים ונותנים למלביש בעיר, דרך החברה סנאא נאטור".

נזיה: "אני רוצה לציין שעם כל הבעיות ביום יום, יש לנו אנשים טובים שעושים למען החברה, מתנהגים בכבוד אדם לאדם, זה מה שאנחנו צריכים למען הישוב שלנו".

באסם עיסמינשיא מועדון רוטרי דלית אל כרמל באסם עיסמי: " אנחנו מקדישים את כל הפעילות שלנו, למען החברה והנזקקים, אנחנו משלמים חלק מכיסינו וחלק מתורמים, יש להגיד מילה טובה לחבר נזיה קדור אבו ענאן, שעושה ועובד כל הזמן להשיג תורמים למען החברה, בחודש שעבר הבאנו 3 משאיות עם כמויות גדולות, שמסופקות ל- 400 משפחות וחילקנו את המשלוח דרך הרווחה, זה היה דבר גדול ומרגש מאוד".

נביל מנסורנביל מנסור: "רציתי להודות לנזיה קדור וגם לנשיא רוטרי באסם עיסמי שעובד וימשיכו לעבוד ולעשות למען הקהילה שלנו, זה טוב לעשות שמח ולתרום לחברה הנזקקת, יש דברים מיוחדים שמעדון רוטרי עושה ואת זה אנחנו עושים בגאווה לעזור לחברה" .

תגובות

8. אמא לילדה בבית חולים כרמל לפני 17 שנים
תעשו משהו לילדים האלה
7. אוסנת חלבי לפני 17 שנים
אנשים טובים !!!
6. לביב חלבי לפני 17 שנים
חיזוק
5. אני כועס מהגישה ואי ההערכה ומד לפני 17 שנים
לגבר כתבה מס' 3
4. דרוזי גאה לפני 17 שנים
גאווה...
3. גבר לפני 17 שנים
כל הכבוד אבל...
2. ס. חלבי לפני 17 שנים
כל הכבוד
1. יוסף לפני 17 שנים
תבורכו כולם

מומלצים