פואז תלחמי: "אמינות זה הסמל המסחרי שלי"

בעל העסקים לסחר ברכב פואז תלחמי, מוכר כאיש אמין ויש לו שם טוב בעיר, פואז משתתף בשמחתם ובאבלם של תושבי העיר ובמיוחד תורם מכספו לכל מיני קבוצות כדורגל ופעילויות חברתיות, פגשנו אותו, לחוץ בעבודה ובעסקאות, זז מפגישה לפגישה לפי התור, אין לו זמן לרגע, עובד עם הבנים שלו יד ביד, למען העסק, פואז לא מסתיר דבר, אצלו הכל על השולחן, עונה גלוי לכל השאלות, כמה קשה למצוא כוח אדם מקצועי בעיר כרמל.

17.08.2007 מאת: פהימה חלבי וחסין חלבי
פואז תלחמי: "אמינות זה הסמל המסחרי שלי"

פואז תלחמי, בעל עסקים ותיק מעיר הכרמל, נולד בעוספיה, נשוי ויש לו חמישה ילדים ונכדים, מותיקי הישוב, בעל עסקים מזה 22 שנה, מעסיק  6  עובדים.

פואז: פואז תלחמי "לנהל עסק בכרמל זה לא קל, אבל לנהל עסק צריך להיות ישר ואמין, כשאתה משדר אמינות לקליינט יהיה לך יותר עבודה, ואתה עובד על חבר מביא חבר יותר ממה שאתה מפרסם".

"אם אנחנו בעסק שלנו צריכים עזרה, כולם נרתמים לעזור, גם הבנק, אם העסק מנוהל בצורה נכונה הבנק יכול לעזור לך, אם אתה עובד עם חברות הליסינג ואתה אמין איתם, הם עוזרים לך ונותנים לך מימון ואשראי".

"תושבי העיר הם %30 מאחוז הקניה רק, %70 הם מחוץ לעיר, מכל המקומות, נכון שיש הרבה מגרשי רכב בעיר וזה עסק קשה מאוד, בשביל לנהל עסק כזה צריך להיות מקצועי ובמיוחד אמינות" .

"אני נתקל בקשיים, כמנהל לעסק רציני אתה צריך אנשי מכירות, וכשיש לך אנשי מכירות, העסק דופק כמו שצריך , לפעמים חסר לי כוח אדם ואז העסק הולך יותר קשה, בדרך כלל אני תמיד מסודר".

פואז: "אני כתושב הכרמל רואה שהעיר מתקדמת ומצליחה, יש פיתוח בעיר והיא עוד מתפתחת ועוד תתפתיח, אני רואה עתיד גדול לעיר הכרמל".

תגובות

9. איליא הלון לפני 15 שנים
איליא
8. פואז תלחמי לפני 16 שנים
לבועז הגדול
7. سيدو فواز من ماريا تلحمي לפני 16 שנים
الى سيدو فواز
6. מישהי לפני 17 שנים
איזה אדם
5. חלבי לפני 17 שנים
אבו איוב הרבה אושר לך
4. ס.כיוף לפני 17 שנים
תודה לך
3. ילדי בית הספר לכדורגל לפני 17 שנים
האבא של כולנו.
2. סלאח לפני 17 שנים
בהצלחה אבו איוב
1. עספאני לפני 17 שנים
לפואז בהצלחה בעסקים

מומלצים