בית המשפט בנצרת החליט לטובת עו"ד אמיר וביטל צו פינוי קרקע

עו"ד אמיר כמאל, ייצג תושב רמת הגולן בתביעה נגד המנהל למקרקעי ישראל שרצה לפנות אותו מקרקע בטענה שהקרקע שייכת למדינה לפי חוק מדינת ישראל, עו"ד אמיר: "המשפט הזה נמשך שנתיים, בסופו של דבר הצלחתי להחזיר את הקרקע לבעלותו של עוידאת תושב הגולן".

12.10.2007 מאת: פורטל הכרמל והצפון
בית המשפט בנצרת החליט לטובת עו"ד אמיר וביטל צו פינוי קרקע

המנהל למקרקעי ישראל הגיש תביעה משפטית לבית משפט השלום בנצרת, נגד טלאל סעיד עוידאת מרמת הגולן, בדרישה לפנות את הקרקע שהחזיק בה לחקלאות, בטענה שבחוק האחיזה משנת 1951 ולפי חוק רמת הגולן משנת 1981, למדינה הזכות לקחת אדמה שהיא ללא בעלות לטענתם, והמנהל הסתמך על שני חוקים אלה בתביעתו.

עו"ד אמיר: "הצלחנו להחזיר את האדמה לבעלותו של תושב רמת הגולן לאחר מאבק של שנתיים שבו היינו צריכים להוכיח את שייכות הקרקע הזו לתושב רמת הגולן.

עו"ד אמיר: "הנתבע הוא אדם שהחזיק באדמה חקלאית שהיתה לסבים שלו ודאג לה וטיפח אותה במשך כל השנים,  וזה מעיד על זה שהאדמה שייכת לו, אחרת לא היה מעבד אותה, בנוסף היה מאוד קשה להשיג את רישום הבעלות על הקרקע מהסורים, בגלל המצב הקיים והמלחמות שהיו ושגרמו לתושב לאבד מסמכים מאוד חשובים שמעידים על שייכות הקרקע לו, החלטה זו של בית משפט ישראלי בעניין אדמות בגולן הינה תקדים ועל המנהל למקרקעי ישראל לבדוק את עצמו מחדש בכל הנוגע לקרקעות ברמת הגולן".

יש לציין שבמערכות העיתונים בערבית בסוף השבוע, הנושא הזה תפס כותרות.

 

קישור לכתבה עם עו"ד אמיר כמאל

https://www.karmel.co.il/index.php?option=com_content&task=view&id=292

תגובות

7. סאהר זידאן לפני 17 שנים
כל הכבוד ובהצלחה
6. מנאל לפני 17 שנים
לעו"ד אמיר חלבי
5. ساري حلبي לפני 17 שנים
الصديق المخلص والوفي امير تحية لك
4. עו"ד אמיר כמאל לפני 17 שנים
תודה רבה לכולכם
3. אוהב אמיר לפני 17 שנים
ע"וד אמיר
2. נשאי רוטרי עיסמי באסם ואבתיסאם לפני 17 שנים
השיג חשוב לאמיר
1. היתם מריח לפני 17 שנים
בהצלחה

מומלצים