מפות ותיקי לקוחות הושלכו ליד תיכון וחט"ב אלאשראק בעוספיה

איך דבר כזה יכול להיות? ערימה של אשפה ניירות תיקים ומפות שמצביעים על שייכות לנדים כמאל ובניו, הושלכו ליד בתי הספר רונסון ודתי אלאשראק, כמאל "התיקים היו בוועדת רכס הכרמל", הרכס:" התיקים עודם במשרדי הוועדה"

30.03.2017 מאת: פורטל הכרמל והצפון
מפות ותיקי לקוחות הושלכו ליד תיכון וחט"ב אלאשראק בעוספיה

תופעת השלכת האשפה למקומות ציבוריים בכפרי הכרמל היא שגרה מוכרת, ערימות שלמות של אשפת בניין וריהוט נערמים בכל מקום, אבל למחזה כזה של השלכת אשפה ברחבת בית ספר, לא ציפינו.

במקום הזה לומדים מעל 1000 תלמידים של הכפרים דאלית אל כרמל ועוספיה, אותם מפגעים משליכי האשפה למקומות הציבוריים לא חושבים על בריאות הציבור, הם בעיקר מחפשים להרוויח כמה ש"ח על חשבון כולם והפעם זה התקרב מאוד לבתי ספר.

אותם מפגעים משליכי האשפה נהנים ממחסור באכיפה נגדם ורבים הם האנשים בציבור שרואים טרקטור או רכב עמוס באשפה ואין להם לאן לדווח בשעת אמת, רוב הציבור נרתע ומפחד לעשות כך, למרות שאותם משליכי אשפה פוגעים באוכלוסייה המקומית.

במקרה של ערימת האשפה שלהלן שנערמה בלילה במתחם בתי הספר, היא מסכנת את חיי התלמידים וסגל המורים והעובדים במקום בכל המשתמע מהדבר,  ריחות שנודפים מהמקום והפסולת האלקטרונית שמזהמת מאוד את הסביבה.

כמאל כמאל אמר לפורטל הכרמל: "אלו תיקים שחיפשנו אותם זמן רב ולא פעם פנינו לוועדת רכס הכרמל בבקשה לקבל חזרה את התיקים, צריך לבדוק איתם מי השליך את התיקים לאשפה אנחנו אספנו את התיקים מהאשפה".

מהנדסת וועדת רכס הכרמל לתכנון ובנייה אזדהאר מלאק חביש:"לאחר בדיקה התיקים של נדים כמאל שהוגשו לוועדה עודם במשרדי הוועדה, ככלל הוועדה לא זורקת תיקים ישנים אלא גורסת אותם, ככל שכבודכם טוענים אחרת נא להביא את התיקים הנטענים לוועדה והנושא יבדק שוב ולגופו של עניין".

הזבל

צוות עובדי מועצת עוספיה שהוזעק למקום נדהם לגלות ערימה שלמה של מסמכי משרד תשתיות עם מפות וציוד רב נוסף השייכים לנדים כמאל ובניו לפי הרישום על המסמכים והמפות.

מועצת עוספיה הגישה תלונה במשטרה הירוקה ומיד תלמידי בתי הספר מרונסון ודתי אלאשראק הורחקו מהמקום עד לפינוי ערימת האשפה מהמקום.

כל עוד ומשליכי אשפה ומפגעים אלו לא מובאים לענישה, הדבר ילך מיום ליום ויחמיר, כל מי שמסתובב בכרמל מבין על איזה מפגע סביבתי אנו מדברים, אין מקום אחד שלא נערמת בו אשפה.

ערימת אשפה

תגובות

3. حق ضايع לפני 7 שנים
عسفيا
2. عسفيا לפני 7 שנים
يا عيب الشوم
1. בכיר לפני 7 שנים
מאמין לכמאל ולא לרכס

מומלצים