אזורי טיול מומלצים בצפון לקראת החג

חופשת הפסח היא החופשה הארוכה ביותר שיש לילדים מבית הספר ומהגן, מלבד חופשת הקיץ. מאחר והחופשה יוצאת בתחילת האביב, הרי שניתן לנצל אותה בצורה נהדרת לטיולים.

05.04.2017 מאת: פורטל הכרמל והצפון
אזורי טיול מומלצים בצפון לקראת החג

מה שאי אפשר לעשות במהלך השנה, מחוסר זמן או בגלל שתנאי מזג האוויר לא תמיד מאפשרים זאת, הרי שבמהלך חופשת הפסח שנמשכת למעלה משבועיים, אפשר לצאת עם הילדים לטיולים במקומות שונים ברחבי הארץ, ולהכיר אותה ברגליים.

לשמחתנו, בישראל יש לא מעט מקומות בהם אפשר לטייל, בין אם מדובר בטיולים של יום אחד או טיולים של יומיים ומעלה. לא רק שישראל משופעת במקומות יפיפיים, עם נופים מרהיבים ואטרקציות שונות, אלא שניתן למצוא גם בתי הארחה ואכסניות שמתאימות לכך.

במאמר זה נסקור מספר מקומות בהם ניתן לטייל בצפון הארץ, החל מאזור חיפה וצפונה. לפני כן רק נמליץ, אם אתם מעוניינים בטיול של יותר מיום אחד, רצוי לחפש אכסניות בצפון אשר יש בהן חדר פנוי להורים וילדים ולהזמין מקום כבר עכשיו, שלא יהיה מאוחר מדי.

המלצות למסלולים בצפון

אז אחרי שחיפשתם אכסניות בצפון והזמנתם חדר, הגיע הזמן לתכנן את המסלול שלכם. ההמלצה הראשונה היא העיר חיפה, שם אתם יכולים לבקר בגנים הבהאים, יער הכרמל, המוזיאון הימי הלאומי, וכן במוזיאון המדע מדעטק אשר מושך אליו הורים וילדים רבים שמתעניינים במדע, טכנולוגיה וחלל.

עיר נוספת שמושכת אליה משפחות עם ילדים בפסח ובכלל, זו עכו. שם אפשר ליהנות מחופי ים יפיפיים, שוק מרהיב וכן מהעיר העתיקה אשר יושבת על החוף עם החומות ההיסטוריות של מצודת עכו. כמו בחיפה, גם בעכו אפשר ליהנות משורה של מסעדות בשרים ודגים ברמה גבוהה מאוד.

אופציה נוספת שניתן ליהנות ממנה במסגרת טיול בצפון היא ביקור אצל הדרוזים בפקיעין (או בדליית הכרמל). שם אפשר ליהנות מאירוח דרוזי אותנטי שכולל ארוחה, שיחה עם אנשי המקום, הדרכה לגבי המנהגים המקומיים ועוד. ניתן לקבוע מקום מראש בשביל לקבל הדרכה מסודרת בנושא.

מי שמעוניין לבקר בצפון הארץ, לא יכול שלא ליהנות משמורות ואתרי טבע אשר מצויים בחלקים שונים ממנו. כך למשל, אפשר לבקר בשמורת דן. שמורה אשר נמצאת חצי קילומטר מקיבוץ דן וכוללת את מקורות הנחל. שם ניתן לערוך פיקניקים, לשחות בנהר, וכן ליהנות משבילים ייחודים.

מלבד שמורת דן, אפשר ליהנות בצפון גם מביקור בעמק החולה, גן השלושה אשר למרגלות הר הגלבוע ושם נמצא הסחנה, הכנרת,  נווה אטיב ורמת הגולן.

כאמור, צפון הארץ מכיל שורה של מקומות אטרקטיביים לטיולים עם הילדים בפסח, רצוי מאוד לנצל את הימים לטיולים אך לקחת בחשבון, שייתכן מאוד שאתם לא תהיו היחידים שבחרתם לעשות זאת, ועל כן עליכם לצאת מוקדם מהבית בשביל לא להיתקע בפקקים וליהנות מהטיול כמו שצריך.

 טיול מומלצים בצפון

תגובות

מומלצים