פרסום בגוגל כי הקהל שלך כבר מחפש אותך שם

כל בעל עסק וכל חברה בעולם המודרני, כבר מזמן הבינו והפנימו את החשיבות העצומה של פרסום בגוגל.

06.05.2017 מאת: פורטל הכרמל והצפון
פרסום בגוגל כי הקהל שלך כבר מחפש אותך שם

האינטרנט מקיף אותנו מכל עבר, רוב האנשים מתחילים את הבוקר שלהם באתרי החדשות השונים, גלישה במדיות החברתיות או סתם שיטוט חסר מטרה בין האתרים השונים המעניינים אותם.

רובם כבר לא פותחים את הבוקר עם עיתון וקפה, אלא מעדיפים את הזמינות והנוחות של הלפטופ או הטאבלט או אפילו הסמארטפון שלהם. לכן אין זה פלא כי מודעות בעיתונות הכתובה או אפילו פרסומות בטלוויזיה כבר לא משתלמות כמו פעם. תחום השיווק והפרסום עבר כבר מזמן לרשת הגלובלית, בשל הפוטנציאל האדיר המצוי בה. ניתן היום לפלח את קהל היעד בהתאם לקריטריונים שונים כגון גיל, מין, תחומי עניין ועוד. המיקוד הרב בשילוב עם אחוז החשיפה הגבוה, מבטיח לכל עסק ולכל חברה החזר השקעות משתלם במיוחד. פרסום בגוגל מאפשר לכל אחד לקדם את השירות או המוצר שהוא מציע, בצורה הנוחה והאפקטיבית ביותר.

כל היתרונות של פרסום בגוגל

פרסום בגוגל מבטיח תוצאות יעילות ואפקטיביות לכל עסק ולכל חברה. ניתן לחלק את תחום הקידום לקידום אורגני לעומת קידום ממומן. קידום ממומן מכיל בתוכו למעשה את האופציה ליצור קמפיין פרסומי בדקות ספורות בלבד ובתקציב נמוך. גוגל מציעה ללקוחותיה את האופציה לפרסם מודעות שיווקיות שיכילו את הביטוי המקודם, כאשר התשלום מתבצע לא עבור פרסום המודעה אלא עבור ההקלקה של הגולש.

בצורה כזו ניתן להבטיח פילוח חד ומדויק של קהל היעד הרלוונטי ביותר. המודעה זוכה לחשיפה גבוהה רק אצל אותם הגולשים אשר הקלידו במנוע החיפוש את הביטוי המבוקש. מתוך כל הגולשים האלו, רק מי שמעוניין לשמוע פרטים נוספים נוטה להקליק על המודעה ובכך לעבור לאתר החברה על מנת להשאיר פרטים אישיים ליצירת קשר או להזמין את השירות או המוצר ישירות מהאתר.

האופציה השנייה היא קידום אורגני, קידום זה לוקח זמן רב יותר אך במבט לטווח הרחוק מדובר בהשקעה משתלמת במיוחד. המטרה של הקידום האורגני הוא להציב את האתר בטופ של תוצאות החיפוש של גוגל לאותה מילת מפתח מסוימת.

לסיכום, פרסום בגוגל מאפשר לכל עסק ולכל חברה לזכות בכמות החשיפה הגבוה ביותר. מיליוני גולשים מכל העולם משתמשים במנוע החיפוש של גוגל על בסיס יום יומי, במטרה לחפש את המידע הנחוץ להם בכל תחומי החיים. זהו המקום האידיאלי לזכות בלקוחות חדשים, במינימום מאמץ ובמינימום תקציב.

פרסום בגוגל

תגובות

מומלצים