לעשות טעות ולחזור לעשות עוד טעות

אני רק בת 19 וכבר הכרתי הרבה גברים שחשבתי שהם בדיוק מה שחיפשת, אחרי תקופה קצרה נפרדנו, עם חלקם הייתי במגע פיזי, מה אתם חושבים יקרה איתי עכשיו?

11.05.2017 מאת: צעירה דרוזית
לעשות טעות ולחזור לעשות עוד טעות

בעיות התרבות של החברה בה חיים אנו שונה מהמקומות האחרים במדינה ובעולם אבל שיש לך הסבר והדרכה הדברים משתנים, לגבי מה שאני מעלה זו בעיה של הרבה בנות שנמצאות במצב שלי ולא יודעות לאן לפנות ומה לעשות במיוחד שבחברה במקום שיתמכו מתחילים לרכל ולדבר, היום הרבה בנות עוזבות את הכפר בגלל זה.

הבנות מתחילות את דרכם בכיתה ו' ואחרי זה בכיתה ז' אם לבת אין חבר היא תרגיש לא רצויה, ותלך עם הרגשה רעה כך זה בנות, בגיל הזה הן לא מבינות כלום בחיים ובעיקר מתנהגות שונה, משקרות ומה לא יעשו בשביל לבלוט עוד יותר בקרב הקבוצה בה נמצאות.

אל שתגידו שהתופעה הזו לא נמצאת במקומות ותרבויות אחרות כן נמצאת, אבל שם הבחורה אם היא עושה טעות היא לא נפגעת כמו אצלנו בגלל הרבה סיבות ולא יודעת איך להסביר את זה.

אני צעירה שרק מתחילה את דרכי בחיים, היו לי חברות עם מספר בני כיתה ואחרים שהיו יותר מבוגרים מהשכבה שלי, היום אני מרגישה את המחיר שאני משלמת בגלל אותם גברים שבמקום לשמור עלי פגעו בי וגררו אותי למקומות לא נכונים, ניצול לשמו ואחרי זה לא הסתפקו בזה הלכו והפיצו את השמועות נגדי גם בהפרזה רק בגלל שסירבתי להמשיך בדרכם, כי כל אחד רצה את הטרף לעצמו.

אני לא רוצה להיות כמו החברה שבגיל 18 התחתנה בגלל שהכירה את בעלה בזמן שהייתה עם כמה גברים היא החליטה להתחתן איתו כדי להסתיר את הבושה שלה והאם היא מאושרת היום אני לא חושבת.

אני רוצה לחיות בכבוד ובזכות ולא רוצה לברוח כמו האחרות ועל האוכלוסיה המקומית לחזק לחבק ולתמוך ולא להבריח אותנו לרחוב.

לבנות אל תפחדו גם אם עשיתן טעות תהיו חזקות.

לגברים אתם תמיד תשלמו מחיר כבד כי החינוך שלכם והתנהגותכם ראוייה לעדר ולא לבני אדם.

תגובות

4. צעיר לפני 7 שנים
אני מעולם לא פגעתי בבחורה היא פגעה בי עם אחר
3. כרמלי לפני 7 שנים
להיות שמחים ומאושרים
2. דרוזית מנוסה לפני 7 שנים
שכולם ידעו את האמת
1. בת לפני 7 שנים
יש לי אותו סיפור

מומלצים