לא היו מעצרים של קשישים בעוספיה

קורס קצינים גלבוע 27 שוטרים ממחלקות שונות כולל להב 433, התגייסו למען הקשישים בעוספיה ודליה, הם ביקרו בעמותת זקני הכרמל ובמרכזים השונים של העמותה.

18.05.2017 מאת: פורטל הכרמל והצפון
לא היו מעצרים של קשישים בעוספיה

לא כל יום רואים מספר גדול של שוטרים וקצינים ברחובות הצרים ובמקומות הציבוריים בעוספיה, קציני העתיד שמגיעים לכפר להיות קרובים לקשישים הרגישו את האווירה של הרחוב, עזרו ושיחקו עם הקשישים גם באלמנזול וגם בבניין עמותת זקני הכרמל.

הביקור התקיים ביוזמתו הצוער כארם נסראלדין שפנה לעמותת זקני הכרמל, על מנת שהקצינים יתרמו ויתנדבו במרכזים השונים של העמותה, הרעיון התקבל בברכה על ידי ההנהלה, מנהלת המרכז גב׳ נוזהה חלבי אבו סעדה ומנכ״ל העמותה  אוסאמה סייף וכך יצא לו ביקור מיוחד במינו.

ראש המועצה המקומית עוספיה וגיה כיוף בירך את הקצינים והסגל: "היה חשוב לי להגיע אפילו לזמן קצר לברך אתכם ולהגיד לכם תודה על זה שהגעתם לתת לקשישים שלנו".

בביקור נכח מפקד משטרת רכס הכרמל רפ"ק רוני כהן שדיבר על העבודה שנעשית בשני היישובים ועל שיתוף הפעולה עם החברה המקומית והרשויות.

קציני העתיד התקבלו בברכה ע״י העובדים והקשישים, מנכ״ל העמותה אוסמה סייף הסביר על פעילות העמותה השוטפת, מנהלת המרכז נוזהה חלבי דיברה על הייחודיות של אוכלוסיית הקשישים.

הקצינים חולקו לקבוצות לפעילות עם הקשישים, למרכז יום לקשיש בעוספיה, בנוסף למועדון המופת ומדאפת אלמנזול בגלעין הכפר עוספיה, הפעילות הייתה מיוחדת ויעילה, הקשישים קיבלו את הקצינים בחיבוק ובאהבה, נוצרה תקשורת חמה וחיובית בין השוטרים לקשישים.

שוטרים בבית הקשיש

חגי מיימון מפקד המחלקה: "המפגש הזה ריגש אותנו, במיוחד האחדות שנוצר,ה זה לא דבר מובן מאליו", חגי העניק מדליית בית הספר לשוטרים בכבוד ובהערכה.

ליוו את הקצינים, החונכים בקורס הקצינים עמית היימן ואריס שצברג, שהתפעלו מאד מהפעילות הענפה של העמותה בקרב הקשישים.

ה27 קצינים סיכמו את היום בתודות ולקחו איתם מתנות סמליות שיצרו יחד עם הקשישים, הקשישים הוזמנו ע״י הקצינים לביקור בבית ספר לשוטרים לסגירת מעגל.

הצוער כארם נסראלדין: "המטרה ששמנו לנגד עינינו הייתה שהקשישים יצאו עם חיוך וגם אנחנו, הצלחנו בגדול והיה מאוד מכובד ויעיל".

תמונות מהביקור

{YouTubeVideo id=3793-ooKfIQ}

תגובות

2. בק לקשישה לפני 7 שנים
אין מילים תודה לשוטרים ולהנהלת בית הקשיש
1. עיספאווי לפני 7 שנים
אוסמה היקר: תבורך על העשיה המרובה

מומלצים