טיפים לעיצוב פנים שכדאי שתכירו

אם אתם חושבים שהגיע הזמן לשינוי בבית שלכם שהוא גם סביבת המחייה הקבועה והאהובה עליכם, קחו יוזמה ובצעו את השינוי.

21.05.2017 מאת: פורטל הכרמל והצפון
טיפים לעיצוב פנים שכדאי שתכירו

חלק מהשינויים תוכלו לבצע ממש בעצמכם וחלק, מומלץ שתבצעו על ידי בעלי מקצוע מהתחום. המשיכו בקריאת המאמר ותוכלו לגלות טיפים שיעזרו לכם לעצב את הבית, ללא טעויות ובכך תוכלו לגרום לו להיות מקום חמים, עם סביבה נעימה, ממנה יהנו כל דיירי הבית.

הוספת מראות לחדרי השינה

אתם לא תאמינו אבל הוספת מראה לחדר השינה שלכם, יכולה לעזור ביצירת עומק והיא יכולה לגרום לחדר להיראות הרבה יותר גדול ומרווח. את המראה תוכלו להוסיף לאורך הקיר או אפילו על דלתות הארונות שלכם.

צביעת הקירות

מסוגלים לצבוע בעצמכם? אם כן, חסכתם הרבה כסף, שכן מדובר על הוצאה של כמה אלפי שקלים. בחרו צבעים בהירים, במידה ואתם מרגישים שהבית שלכם קטן והייתם רוצים להוסיף לו מימד של גודל. אם הבית שלכם גדול ותרצו לצור אווירה אינטימית, בעיקר בחדרי השינה, תוכלו גם להשתמש בצבעים כהים. כאשר אתם בוחרים את הצבעים, התייעצו עם יועצי הצבע. הם ידעו לכוון אתכם לצבעים המתאימים עבורכם.

הוספת ריהוט

שימו לב שאתם בוחרים ריהוט שמתאים עבור הקו העיצובי של הבית. במידה והעיצוב הוא כפרי, הריהוט שיתאים לכם יכלול אלמנטים של ברזל ועץ, להשלמת המראה. אם אתם לא בטוחים מה הסגנון העיצובי של הבית ואיזה ריהוט יתאים לכם, מומלץ להיעזר בבעל מקצוע מתחום העיצוב, שאיתו תוכלו לקבוע פגישה ואם תבחרו לעבוד איתו, הוא זה שילווה אתכם לאורך כל תהליך העיצוב של הבית. קחו בחשבון שעדיף לקחת בעל מקצוע, המתגורר באותה העיר שלכם. כך למשל, במידה ואתם גרים בחיפה, רצוי להיעזר במשרד עיצוב פנים בחיפה.

נסו לעשות סדר בבלגן

כמעט לכולנו, יש חדרים שמלאים בחפצים שאיננו צריכים. אלו תופסים לנו מקום יקר, שיכולנו להשתמש בו לאחסון דברים אחרים. כאשר תעשו סדר, תראו כמה יהיה נעים ונוח לכם בבית.

ארונות או כונניות?

החיסרון שיש בשימוש בכונניות, הוא שהדברים גלויים לעין ומספיק שאין בהם סדר והם כבר מקלקלים את היופי של החלל. מעבר לכך, הם גם צוברים לא מעט אבק. לכן, מומלץ להשתמש בארונות, בהם תוכלו לאחסן את הדברים שלכם וגם אם הם יהיו מבולגנים, הרי שאף אחד לא רואה את חוסר הסדר, אלא רק את הארון עצמו. כיום, קיימים ארונות במגוון של עיצובים ודוגמאות, שרק יוסיפו יופי למראה העיצובי של הבית.

הוספת גופי תאורה

מומלץ לדאוג לתאורה מתאימה לכל חללי הבית. במידה והבית שלכם לא מספיק מואר, תצטרכו להשתמש בגופי תאורה עוצמתיים יותר. תוכלו לשלב גופי תאורה נסתרים, נברשות מעוצבות ועוד. ליצירת אווירה חמימה, ההעדפה היא להשתמש באור הצהוב ולא בלבן.

עיצוב פנים

תגובות

מומלצים