היכן כדאי להשקיע את הכסף שלכם?

אם אתם רוצים להתחיל להפריש סכום כסף קבוע בכל חודש בצד, או שיש לכם כבר סכום שצברתם, ואתם רוצים לחסוך אותו לעתיד אתם בוודאי מתלבטים היכן כדאי להשקיע את הכסף שלכם.

16.06.2017 מאת: פורטל הכרמל והצפון
היכן כדאי להשקיע את הכסף שלכם?

ואכן כיום ישנן מספר אופציות שגורמות לרבים להתלבט לגבי ההשקעה הטובה ביותר של כספם. אז מהן האופציות שקיימות כיום? הכל בהמשך.

חסכון בחשבון בנק כיום חסכון בחשבון הבנק שלכם נחשב החיסכון הפחות משתלם מכל שאר החסכונות שמציעים לכם בשוק החסכונות הכספיים. בשל המצב של הריבית הנמוכה במשק, חסכון מסוג זה אינו צובר ריבית גבוהה, והריבית של חסכון כזה (להבדיל מימים עברו שבעבר ריבית של חסכון בבנק הייתה גבוהה יחסית) , הינה כמעט אפסית וברוב הבנקים היא עומדת על 0.01 מה שלא צובר לכם כמעט כסף על החיסכון, ולכן אם יש לכם אלטרנטיביות אחרות לחסכון – לכו על זה.

חסכון לקרן הפנסיה חסכון לקרן פנסיה הוא חסכון שנחשב בגדר חובה. אם אתם שכירים יש לוודא כי המעסיק שלכם מפריש לכם סכום חודשי מטעמו לקרן הפנסיה. בנוסף, גם בתלוש המשכורת שלכם תראו כי הופרש לכם בכל חודש סכום אל קרן הפנסיה שלכם. אם אתם עצמאיים כיום חובה על עצמאיים גם כן להפריש סכום כסף לקרן הפנסיה, וחשוב להפריש כמה שיותר כסף לקרן זאת על מנת שכאשר תפרשו תוכלו לחיות ברווחה.

חסכון לקופות גמל קופות גמל להשקעה, הן גם הן נדבך חשוב שכן קופות אלה מוסיפות אם תרצו כסף נוסף לקרן הפנסיה, והן מוכרות במס. חסכון זה הינו גמיש וניתן להוציא את סכום הכסף שיש בו בכל זמן, והוא מעולה לעצמאיים משום שהוא מוכר כהוצאה למס. כיום יותר ויותר אנשים פונים לקופות גמל להשקעה משום שהן משתלמות להן יותר מחסכון בבנקים.

חסכון ביטוחי  גם השקעה בביטוח הינה השקעה משתלמת. כאשר מעבירים את הכסף לביטוח מכל סוג , לביטוח נגד תאונות, ביטוח חיים, ביטוח בריאות ועוד, ניתן לבטח את עצמכם וגם לחסוך את כספכם. עם זאת חשוב לוודא כי הביטוח הינו ביטוח שגם צובר את כספכם עם ריבית, וגם מבטח אתכם במקרה חס וחלילה של תאונה.

אז היכן חוסכים את הכסף? מתייעצים עם המומחים

כדי לדעת היכן כדאי לחסוך את הכסף שלכם, חשוב להתייעץ עם המומחים. לפני שאתם פועלים חשוב לבחור את החברה לקופות גמל להשקעה, את חברת הביטוח, את חברת הפנסיה, וכדומה ולאחר ייעוץ מקיף לבצע את ההשקעה.

 

השקעות

תגובות

מומלצים