המורים היזמים מצליחים בגדול

כלי להגשמת חלומות, דרך חדשה ללמד אומנות ואפליקציה למציאת מורה מחליף, הם חלק מפיתוחים מופלאים, שנועדו לפתור את הבעיות האמיתיות העומדות בפני המורים ולחולל שינויים אמיתיים.

19.06.2017 מאת: פורטל הכרמל והצפון
המורים היזמים מצליחים בגדול

מטח, המרכז לטכנולוגיות חינוכיות, ו-MindCET, מרכז החדשנות והיזמות בתחום החינוך, ציינו את סיום המחזור הרביעי בתוכנית עמיתי MindCET.

התוכנית המרגשת היא הזדמנות למורים יזמים הרוצים להשפיע על תחום החינוך בארץ להגשים את החלום שלהם וליצור כלי טכנולוגי אשר יכול לחולל שינוי אמיתי. מטח מסייעת למורים בכל התהליך, עם גישה לאנשי פיתוח, חלל עבודה, מנטורים ומלגות.

המחזור השנה כלל כמה פיתוחים מופלאים, שנועדו לפתור את הבעיות האמיתיות העומדות בפני המורים. אפליקציה אחת נועדה להתמודד עם המחסור הקשה במורים חלופיים איכותיים, על ידי כך שהיא מאפשרת למורים ומחנכים למצוא מורה מחליף באזורם בקלות ובנוחות. אפליקציה אחרת מסייעת למורים בתחילת דרכם לקבל משוב קריטי על דרכי הלימוד שלהם, בכך שהיא מאפשרת למורים לפתוח את הכיתה למורים אחרים שיכולים לצפות בשיעורים.

המחזור, שנפתח באוקטובר האחרון, הסתיים באירוע דמו-דיי נוצץ במסגרתו כל 14 המורים שהשתתפו במחזור הנוכחי הציגו את הפיתוחים שלהם. מטח גם הכריזה על הפתיחה של ההרשמה למחזור החדש של התוכנית, שצפויה להסתיים בסוף החודש.

מוהנא פארס

בתמונה, מימין לשמאל: אבי וורשבסקי, מנכ"ל MindCET, שיח' מוהנא פארס, מנהל האגף לתכניות לאומית במשרד החינוך, ד"ר טלי יריב-משעל, מנכ"לית קרן ברכה, ד"ר מור דשן, משנה למנכ"ל וממונה על הפדגוגיה ברשת דרכא, בני דאון, מייסד הסדנה לידע ציבורי ויזם הייטק.

צילום: ספי שלוין

תגובות

מומלצים