מהמרים בכסף של הילדים

חובות בגין הימורים במשחקי מזל חוקיים של מפעל הפיס, מביאה זוגות רבים לבעיות וחובות קשים, מאחר ואנשים מכורים למשחקי מזל משקיעים אלפי ש"ח בתקווה לזכייה.

07.08.2017 מאת: פורטל הכרמל והצפון
מהמרים בכסף של הילדים

הם רק מקבלים את המשכורת שלהם, ומיד פונים לדוכן להמר לגרד כרטיסים, מהמרים כפייתיים לא יכולים לשלוט על הדחף להמר, גם כאשר הם יודעים שזה פוגע בהם וביקיריהם.

אנשים כאלה, נשים וגברים יהמרו בכל מצב, כשהם שמחים או מדוכאים, הם יהמרו כי זה מספק להם ריגוש רב, בדרך כלל התלות הזו בהימורים מגיעה אחרי שהם כבר זכו פעם אחת בסכום קטן של כמה מאות עד אלפי שקלים, אז הם חושבים להתעשר בדרך הזו ושבפעם הבאה הם יזכו במאות אלפים.

אבל כמו שהכסף הזה בא הוא הולך, כי אותם מהמרים לא באמת זוכים, הם לוקחים את הזכייה ומהמרים שוב ומפסידים, הם יכולים לשהות באותו מקום מספר שעות מבלי להרגיש.

חלק מהמהמרים מכור למכונות מזל וומפסידים הרבה כסף בדרך הזו. בערים המשטרה פועלת ומבצעת אכיפה כנגד פעילות עבריינית של הימורים, מה שלא קורה בכפרים, המשטרה פושטת על מקומות שבהם מבוצעת פעילות בלתי חוקית ומחרימה ציודים.

​בין ההשפעות השליליות של המהמרים הבלתי חוקיים ניתן לציין את ההתמוטטות הכלכלית של המשתתפים, והיקלעות לחובות כבדים והרס משפחות.

אותם מהמרים נכנסים לחובות ועקב לחצים פונים לשוק האפור לקבל הלוואות כדי לכסות את החובות הקיימים, הם לא עומדים בהחזר תשלומי ההלוואה ומתדרדרים למצב עוד יותר גרוע.

תגובות

מומלצים