משרד החינוך החליט לא לבחור בדליה ואנגאם לפיסג"ה

הדרמה החלה לפני חודש ימים עם ההחלטה לבחור בדליה נסר אלדין ואנגאם מלאק לתפקיד מנהלת פיסג"ה בכרמל, ההחלטה עברה לוועדה עליונה שהחליטה לא לבחור אף אחת מהמועמדות, בקרוב יפורסם מכרז חדש.

10.08.2017 מאת: פורטל הכרמל והצפון
משרד החינוך החליט לא לבחור בדליה ואנגאם לפיסג"ה

הועדה העליונה שהתכנסה לבחון שתי המועמדות דליה נסראלדין ואנגאם מלאק, בחרה שלא לבחור באף אחת מהשתיים.

הוועדה העליונה העבירה את ההמלצות שלה למנהל הכללי במשרד החינוך.

את ההודעה מסר כמאל עטילה דובר משרד החינוך למגזר.

במצב הזה, דליה נסראלדין מסיימת את החל"ת ואמורה לחזור לנהל את בית ספר חט"ב קופטאן דאלית אל כרמל.

המחנכת אנגאם מלאק שמשמשת כמחנכת ביסודי א' עוספיה תמשיך בתפקידה כמורה בבית הספר.

יש לציין שלפי השתלשלות הדברים, בפועל אנגאם מלאק היא זו שנבחרה, אבל קולו של היו"ר נחשב כ2 קולות, אז נוצר תיקו בין השתיים.

ראש מועצת עוספיה וגיה כיוף בתגובה ראשונית: "אני בודק את צעדי, בקרוב אני אקיים פגישה עם מנהל המחוז במשרד החינוך ד"ר סער הראל בסוגיה".

ראש מועצת דאלית אל כרמל רפיק חלבי: "בעבר ובעתיד צריך לבחור לתפקידים אלה אנשי מקצוע מהטובים כדי לשפר".

פיסג"ה

לדיווח הקודם  פיצוץ בבחירת מנהלת לפיסג"ה עוספיה דליה

חמש מתמודדות לתפקיד מנהלת מרכז פיסג"ה עוספיה דלית אל כרמל, הועדה ברוב של שלוש בחרה באנגאם מלאק, ושניים בחרו בדליה נסראלדין, המחוז במשרד החינוך ומטה פיסג"ה מסרבים לקבל את התוצאה.

פורטל הכרמל חושף את הדרמה שהתרחשה במכרז למנהלת פיסג"ה בכפרי הכרמל, פיסג"ה הינו מרכז לעובדי הוראה ביישובים, עד היום כיהנה בתפקיד מנהלת פיסג"ה בכרמל שתווה עלו.

חמש מתמודדות, ארבעה מהמגזר הדרוזי ואחת מהמגזר היהודי, המתמודדות הן: דליה נסראלדין, אוסנת קדור, אנגאם מלאק, מדלין זאהר ויעל שחר.

במכרז הנ"ל מחליטים בועדה, המועצה המקומית עוספיה, ארגון המורים, הסתדרות המורים, נציגת המחוז במשרד החינוך מפקחת סיגל כהן, נציג מטות פיסג"ה במשרד החינוך חמדאן.

חשוב לציין שמשרד החינוך תומך במועמדותה של דליה נסראלדין למנהלת פיסג"ה, דליה שיצאה לשנת חופשה ללא תשלום עד לשנה שתחל בספטמבר, אמורה לחזור לנהל חט"ב קופטאן דאלית אל כרמל.

המחוז במשרד החינוך ומטה פיסג"ה, תמכו במועמדותה של דליה נסראלדין, הסתדרות המורים וארגון המורים וראש מועצת עוספיה וגיה כיוף תמכו במועמדת אנגאם מלאק.

לאחר הבחירה ברוב של קול לאנגאם, מנהל המחוז במשרד החינוך, ד"ר סער הראל, החליט לא לקבל את הבחירה ולהעביר את ההחלטה לועדה עליונה מקצועית במשרד, דבר שמתנגד לו וגיה כיוף ראש המועצה.

חלק מהמעורבים טענו בפנינו, מהצבעת משרד החינוך ומטה פיסג"ה, מבינים שהמשרד רוצה למצוא פתרון לבעיה שלו בעניין דליה על חשבון פיסג"ה עוספיה.

יצוין כי ארגון המורים שליווה את המשבר שהיה בחט"ב קופטאן לפני שנה, עם דליה נסראלדין, התנגד נחרצות למינויה של דליה על רקע מה שקרה בחט"ב דאז.

מתוך הועדה עולה כי וגיה השתכנע מהדברים שנאמרו ע"י הסתדרות וארגון המורים ולשם כך הוא נתן את קולו לאנגאם מלאק.

שוחחנו בנושא הזה עם ראש מועצת דאלית אל כרמל רפיק חלבי, שגם לו יש השפעה במשרד החינוך כראש רשות, רפיק אמר לנו: "הנושא כרוך בהחלטת ראש מועצה עוספיה וגיה כיוף, לא הייתי מצביע במכרז הייתי בוחר במועמדת שלי", לבקשתו של רפיק אנו נמנעים מפרסום שמה של המועמדת.

ביקשנו את תגובתו של וגיה כיוף ראש מועצת עוספיה שביקש לא להתייחס בשלב זה לדברים עד לפגישתו עם מנהל המחוז במשרד החינוך ד"ר סער הראל.

אנגאם ודליה

תגובות

מומלצים