בשביל הבנים הדרוזים כולם שותפים

לפני יותר מחמש שנים יזם תא"ל במיל' אמל אסעד את הפרויקט בשביל הבנים הדרוזים, פרויקט שמטרתו להנציח בדרך של אהבת הטבע אחווה ספורט ואחדות את זכרם של בנינו הדרוזים שנפלו במערכות ישראל. סרטונים

31.08.2017 מאת: פורטל הכרמל והצפון
בשביל הבנים הדרוזים כולם שותפים

השביל שמתחיל בכרמל מהכפרים דלית אל כרמל ועספיא ועובר בגליל דרך כל הכפרים הדרוזים בואכה נבי שועייב יסומן וייקרא בשביל הבנים הדרוזים.

לאחר חמש שנות תכנון ורישוי הצליחה עמותת בשביל הבנים לקבל את כל האישורים לסימון השביל לרבות מרשות הטבע והגנים ומשאר המוסדות , ונכון להיום הם נמצאים בשלבים אחרונים של סימון השביל  בשטח.

כמו כן  וציאה העמותה ספר המתאר את השביל והאתרים לכל אורכו, הספר מספר את סיפורה של העדה הדרוזית היסטוריה אורח חיים מנהגים ועוד. כמו כן מתאר הספר את הכפרים והאתרים שבהם ולכל אורך השביל.

לפי דברי אמל אסעד יוזם מתכנן ומייסד הפרויקט השביל משתרע על 226 ק"מ כאשר לטורך השביל ייבנו מצפורים שישקיפו על נופי הגליל והכרמל המרהיבים.

אחת לשנה  מקיימים אירוע שיא של צעידה ריצה ורכיבה על אופניים כאשר אלפים מגיעים להשתתף להזדהות ולהתאחד באווירת אחווה בין כולם.

השנה החליטו בעמותת בשביל הבנים לקיים את האירוע במתחם נבי שועייב קרני חיטין, שם מסתיים השביל, האירוע יתקיים בתאריך 15/9 וצפויים להגיע אלפים, ביניהם הרמטכ"ל רב אלוף גדי אייזנקוט, שר התקשורת איוב קרא, השרה איילת שקד, ח"כים רבים ועוד

ניתן להירשם דרך האתר בקישור  :   https://www.bshvilhabanim.org.il/MenuDefault.aspx?Id=1075

 

סרטונים

{YouTubeVideo id=YiTjv346Lg4} 

{YouTubeVideo id=OlCuUmbqN1I}

{YouTubeVideo id=jmZZJiBFsCw} 

{YouTubeVideo id=QIW5-v2LqQQ} 

{YouTubeVideo id=lemDBzbuUXo}

.

{YouTubeVideo id=TLoQ8bvAB44}

.

{YouTubeVideo id=tgY06tvcJtw}

 

אמל אסעד

 

גדוד חרב

בשביל הבנים

תגובות

מומלצים