ראש המרכז הישראלי-הדרוזי קורא לבני העדה להשתתף ולקחת חלק במירוץ "בשביל הבנים"

ד"ר חניפס שבעבר מתח ביקורת נגד שר הביטחון ליברמן מעמיד את הדברים על דיוקם ומדגיש את השוויון בחובות וזכויות האזרחים וקורא לקחת חלק במירוץ בשביל הבנים.

13.09.2017 מאת: פורטל הכרמל והצפון
ראש המרכז הישראלי-הדרוזי קורא לבני העדה להשתתף ולקחת חלק במירוץ "בשביל הבנים"

ד"ר אמיר ח'ניפס, ראש המרכז הישראלי-הדרוזי קורא לבני העדה ולציבור הישראלי הרחב לקחת חלק במירוץ השנתי "בשביל הבנים" שמתקיים ביום שישי הקרוב ה -15 לחודש זה.

ד"ר אמיר ח'ניפס: "כזכור מירוץ בשביל הבנים מתקיים פעם בשנה ומשתתפים בו מאות מבני העדה הדרוזית והחברה הישראלית לזכר חללי בני העדה שנפלו במערכות ישראל.

רק לאחרונה שכלנו את טובי בנינו ויחד עם הכאב העצום המלווה אותנו יום יום, חשוב שכולנו נקח חלק באירוע מצעד הבנים אשר מהווה ביטוי למחיר הכבד שאנו משלמים למען השמירה על ברית החיים ועל השותפות בין העדות למען חיזוק המדינה והערכים המשותפים".

ד"ר ח'ניפס הדגיש בדבריו שלמרות שבעבר מתח ביקורת פוליטית לגיטימית על מהלכי הממשלה הנוכחית ועל גורמים ימנים קיצונים היושבים בתוכה, הוא כרבים אחרים רואים בשירות הצבאי חובה קדושה שיש לשמור עליה ולהוקירה.

בשביל הבנים

לשאלת פורטל הכרמל, אשר הזכיר לד"ר אמיר את הקריאה שלו בעבר לחיילי מילואים דרוזים לא להישמע לשר הביטחון הנוכחי, ד"ר ח'ניפס, אמר ש"היה זה כאות מחאה אשר רבים בחברה הישראלית הביעו, ביניהם ראש מפלגת העבודה כיום אבי גבאי אשר התפטר על מינויו של השר הנוכחי אביגדור ליברמן כשר הביטחון, אך יש לזכור כי הדברים הוצאו מהקשרם ואם הובנו לא כהלכה על-ידי מי מהקוראים, ברצוני לתקן ולומר כי בכל עת יש להישמע להוראות הממשלה ולעומדים בראשה כראוי במדינה מתוקנת ודמוקרטית".

ד"ר ח'ניפס כמומחה לפוליטיקה ומדעי המדינה מספר כי בהרצאותיו הרבות בבתי ספר ובחוגים שונים הוא מדגיש בכל הרצאה את נושא השירות בצה"ל, מעודד את הדור הצעיר לשירות ולהמשכת המסורת המפוארת של בני העדה, והוסיף : " בכל פעילותי והרצאותי אני חוזר ומדגיש את השוויון בחובות וזכויות האזרחים וקורא לבני הנוער להיות אזרחים טובים וראויים ולמלא חובותיהם למדינה בכל מישור, המצעד השנתי מלכד בתוכנו את בני העדה וחשוב ביותר שנמשיך במסורת זו למען העמקת ערך השירות בצה"ל והכבוד שאנו נותנים למשרתים בו".

ניתן להירשם לבשביל הבנים דרך האתר:   https://www.bshvilhabanim.org.il/MenuDefault.aspx?Id=1075

דר אמיר חניפס

סרטונים

{YouTubeVideo id=YiTjv346Lg4} 

{YouTubeVideo id=OlCuUmbqN1I}

{YouTubeVideo id=jmZZJiBFsCw} 

{YouTubeVideo id=QIW5-v2LqQQ} 

{YouTubeVideo id=lemDBzbuUXo}

.

{YouTubeVideo id=TLoQ8bvAB44}

.

{YouTubeVideo id=tgY06tvcJtw}

תגובות

1. דרוזי לפני 7 שנים
לא לתת לפוליטיקאים במה !

מומלצים