"מכתב רפיק מבזה את תושבי עוספיה"

אחמד והב הציג בפני ראש המועצה והציבור את מכתבו של רפיק חלבי לוועדה המגשרת בעניין בקשת דליה לספח שטחים השייכים לעוספיה, רפיק במכתבו התעלם מוגיה והתייחס לגושים שלא נמצאים.

14.09.2017 מאת: פורטל הכרמל והצפון
"מכתב רפיק מבזה את תושבי עוספיה"

ביום ראשון תקיים ועדת גבולות ישיבה בעניין הגבולות הגורפים של הישוב עוספיה ובעיקר בבקשת דאלית אל כרמל לספח אדמות מהגושים 17 אלף שמועצת עוספיה מתנגדת לבקשה.

חברי הועדה הציבורית שהיו לא פעם בפגישות עם רפיק חלבי ראש מועצת דאלית אל כרמל בעניין הבקשה, קבלו הבטחות שהעניין יורד מסדר היום, שוב התגלו דברים אחרים.

רגע לפני כינוס הוועדה הגיאוגרפית ברשות עמרם קלעג'י, רפיק חלבי שולח מכתב חדש לעמרם קלעג'י והעתקים למנהל המחוז במשרד הפנים פאיז חנא, והבה והבה ולוועדה הציבורית בעוספיה.

רפיק במכתב מתעלם לחלוטין מראש המועצה המקומית עוספיה וגיה כיוף ומוסיף ומציין במכתבו את הגוש 17500 ו- 17100, שכלל לא קיימים בפועל, הדבר הזה קומם את הציבור ואת וגיה כיוף, שתקפו את ההתנהגות המבזה של רפיק נגד הכפר עוספיה.

שיח' ריאד מרזוק חבר הוועדה הציבורית ניסה להבהיר שחשיבות הדברים זה לסגור את הסוגיה הזו לפני הישיבה עם הוועדה הגיאוגרפית ביום ראשון 17-9-2017 ועוד אמר:"זה מסוכן אם רפיק שיתף פעולה נגד עוספיה עם הועדה המחוזית לתכנון ובניה, בעניין האדמות בגושים 17 אלף ואחרות, שהם בבעלות תושבי עוספיה ויתכן שהם בשטח דאלית אל כרמל".

העיתונאי סלמאן טוויל שהופתע מאופן ההתנהגות של חברי הוועדה מעוספיה ואיך הסכימו להתנהגות הזו של רפיק, סלמאן הוסיף ואמר: "שמעתי הרבה פעמים את וגיה אומר שהוא מוכן להיפגש עם רפיק ולא שמעתי פעם אחת שרפיק מוכן לשבת עם וגיה".

עוספיה

וגיה כיוף: "אני פונה לקול השפוי בדליה להתערב בנעשה בעניין האדמות שרפיק מבקש, אני מזמין את הציבור ביום ראשון 17/9/17 שהציבור יגיע ויהיה שותף בפני ועדת הגבולות, עוספיה לא ביקשה לספח סנטימטר אחד מאדמות דליה".

בדברים שנאמרו התייחסו ליוסף משלב איך הוא הסכים לבקשה הזו של רפיק. הציבור בעוספיה רואה את זה בחומרה רבה.

בנוסף הדיון התייחס לתכנית כביש עוקף מאזור ואדי אלפש עד לשכונת אבו עבדאללה עה"ש בעוספיה בעלות 6 מיליון ש"ח, הציבור מוזמן ל 25/9/17 לראות את התכנית ולהיות חלק בה, זו תכנית שתחבר את הכניסה לעוספיה מכיוון דליה ותבנה את השכונה החדשה במתווה.

הדיון התמקד בעיקר במכתבו של רפיק, אחמד והב לקח על עצמו להפגיש בין וגיה לרפיק לפני יום ראשון.

 

לדברים בסרטון

{YouTubeVideo id=QWSVGWVRnHY}

תגובות

11. אזרח לפני 7 שנים
זה הוכח יותר מכל רפיק חלש וגיה חזק
10. עספאני לפני 7 שנים
מס 7 צודק
9. אדם שיודע לפני 7 שנים
לרפיק חלבי
8. אני לפני 7 שנים
הכרמל בסכנה
7. עספאוי לפני 7 שנים
מי שמבזה עוספיה ?
6. עספאוי לפני 7 שנים
תכנון
5. רפיק חלבי לפני 7 שנים
תגובה לסלמאן טוויל ולריאד מרזוק
4. רנא לפני 7 שנים
בזה לו
3. מודאג לפני 7 שנים
מה יהיה? זה מה שהממסד רוצה
2. אחמד לפני 7 שנים
אני קנתי 2 דונם
1. כרמלאי לפני 7 שנים
מה זאת אומרת מוכן להפגש...

מומלצים