בעלי עסק זה הזמן להגיע לקהל היעד שלכם באמצעות פרסום ממומן בפייסבוק

אנו עדים לכך שבשנים האחרונות, חלו שינויים רבים ברשת החברתית פייסבוק. אחד מהשינויים הבולטים ביותר, הינו ירידה משמעותית בחשיפה האורגנית והכוונה היא פוסטים שאינם בתשלום.

02.12.2018 מאת: פורטל הכרמל והצפון
בעלי עסק זה הזמן להגיע לקהל היעד שלכם באמצעות פרסום ממומן בפייסבוק

בעבר, ניתן היה לכתוב פוסט ולזכות בגולשים שנחשפו לפוסט. היום, בעלי עסקים שמעוניינים כי המסרים השיווקיים שלהם יגיעו לקהל היעד הרלוונטי של גולשי הפייסבוק יהיו מוכרחים לבצע פרסום ממומן בפייסבוק חכם ואפקטיבי. קידום שנעשה באופן ממומן בפייסבוק, מאפשר פילוח מדויק של קהל היעד בכל פעילות פרסומית. ניתן יהיה להגדיר מראש, מי ייחשף לפרסום, בחירת אזורים גיאוגרפיים, טווח גילאים ,תחומי עניין ועוד.

בין היתר יהיה ניתן יהיה להגדיל את כמות הלייקים בדף, לגרום לחשיפה נרחבת של הדף העסקי בפייסבוק, להרחיב תפוצה של פוסטים לקהל היעד הרצוי לבעלי העסקים המפרסמים באמצעות הפייסבוק, ליצור  קשר עם מי שמעוניין במוצר או בשירות, לעדכן על מבצעים, על פעילות העסק ועוד. ניתן בנוסף, לאסוף לידים, לגרום לגולשים להגיע אל דף הנחיתה ועוד.

 

פרסום לא מקצועי בפייסבוק - הטעות החמורה ביותר!

הפרסום בפייסבוק, נחשב באופן יחסי פחות יקר מאשר פרסום בשאר מנועי החיפוש שהגדול בהם הוא גוגל, אך אל תתנו לזה להטעות אתכם ולנסות להתחיל לפרסם את עצמכם לבד, יש לדעת כיצד לפרסם בצורה מקצועית ואפקטיבית, רק מי שמומחה בשיווק דיגיטלי, ידע לפלח נכון את קהל היעד, להפנות את הגולשים למוצרים או שירות שהם מעוניינים בהם. אם תבצעו פרסום או שיווק בפייסבוק בעצמכם, התוצאות יהיו אפסיות ואתם תבזבזו את זמנכם וכספכם לריק. לא חבל לחסוך זאת מראש?

רשת הפייסבוק, יודעת עלינו הכול, מה הגיל והמין שלנו, באיזו עיר אנו גרים, מה המצב המשפחתי של כל אחד מאתנו, אילו שפות אנו דוברים, רמת ההשכלה {מה שמעיד על המצב הסוציו אקונומי}, כמה חברים יש לנו, מה הפעילות שלנו בפייסבוק ואפילו מה אנו אוהבים. כל הפרטים הללו, פשוט מהווים מכרה זהב למקדמים ולפרסומאים, אשר יכולים לכוון בדיוק אל המטרה.

 

אינטראקציה עם לקוחות באמצעות הפייסבוק

פייסבוק, מאפשרת אינטראקציה עם לקוחות באמצעות שאלות, סטטוסים וכדומה. יתרון נוסף באמצעות פרסום ממומן בפייסבוק הוא היכולת לביצוע אופטימיזציה לפעילות הפרסומית שלכם. ניתן לבדוק את רמת האפקטיביות של כל קמפיין עד לרזולוציה הנמוכה ביותר. יתרונות אלה, מהווים כלים נהדרים למפרסמים בזירת הפייסבוק, מה שהופך את הפרסום למשתלם וכדאי.

יש לציין, כי השילוב של קידום אתרים אורגני או ממומן יחד עם פרסום בפייסבוק, הינה דרך הכי טובה לגרום לעסק שלכם לחשיפה מקסמילית מלקוחות פוטנציאליים. לסיכום, פרסום בפייסבוק באמצעות קידום ממומן, הינה אפשרות יעילה ומשתלמת מאוד, היות והעלות של הפרסום הינה סמלית והתפוקה היא מקסימאלית, זו הדרך הטובה לגרום למבקרים בפייסבוק להפוך ללקוחות הקבועים שלכם.

 

תגובות

מומלצים