הדברים החשובים שיש לדעת על קמפיין בפייסבוק

כשמדברים על פרסום בדיגיטל, מתכוונים בין השאר להקמת קמפיין בפייסבוק. בדומה לקמפיין פוליטי או טלוויזיוני, גם פה נצטרך להגדיר מי הוא קהל היעד, לאתר היכן הוא נמצא ולדבר אליו בשפה שלו.

22.06.2020 מאת: פורטל הכרמל והצפון
הדברים החשובים שיש לדעת על קמפיין בפייסבוק

stockunlimited

 

נתחיל בדוגמא. נאמר ויש לכם מוצר מדהים וחדשני שמיועד לצעירים, לבני נוער ולהוריהם.

הצעד הראשון הוא # קהל היעד. בדקו היכן נמצא קהל היעד ברשתות החברתיות (אינסטגרם, פייסבוק, טיק טוק, יוטיוב וכו'..)

אחרי שאיתרנו את הפלטפורמה הפרסומית המתאימה ואפיינו את קהל היעד, נעבור לצעד השני שהוא  #אסטרטגיה.

כיצד נפנה אליו? האם נעביר אותו תהליך רגשי ומחשבתי עם המותג שלנו או שפשוט "נפציץ" אותם במסר שיווקי אחד, קצר ולעניין שיניע לפעולה?

התשובה היא שלרוב, על מנת ליצור חיבור רגשי של קהל היעד שלנו עם המותג ולבסס יחסי נאמנות וקשר אמיתי, נבחר בשיטה שבה נטפטף אט אט את המסרים שלנו וניצור תהליך יציב של אינטראקציה חיובית עם קהל היעד.

האם קמפיין בפייסבוק עושה קסמים?

חשוב לנו להבהיר – פייסבוק לא עושה קסמים, טופה עושים ... וברצינות עכשיו – פייסבוק היא הפלטפורמה שמאפשרת את הקסם הזה. ניהול עמודי פייסבוק בצורה נכונה למותג יחד עם הקמת קמפיין ממוקד לקהל היעד הם אלו שבסופו של דבר יניבו את הפירות שכל מותג ועסק ירצה לראות.

עכשיו, אחרי שהבנו למי אנחנו ופונים ואיך אנחנו פונים מגיעה צומת דרכים.

בדרך מס' 1 – יש את כפתור הBOOST POST, הכפתור שפייסבוק מציעה לכם שבעזרתו תגיעו לX אנשים תמורת X שקלים בודדים, שבתכלס – לא יביא לשום תועלת אלא אם כן יש לכם כבר קהל יעד מוגדר וטרגוט מדויק.

ובדרך מס' 2 – קיימת מערכת ניהול המודעות של פייסבוק – ADS MANAGER, המערכת שפייסבוק מעמידה לרשותכם ליצירת מגוון קמפיינים למטרות שונות (קידום אפליקציה, חשיפה, שליחת הודעות וכו'..) החוכמה היא לנצל לטובתכם את מערכת הפרסום שטומנת בחובה אופציות רבות להגעה לקהל היעד המבוקש.

אז בפעם הבאה, כשתרצו לפרסם מוצר או שירות בפייסבוק, זכרו שיש להגיע עם שיעורי בית מוכנים, עם תקציב מוגדר מראש, ורצוי גם עם וידאו ולא תמונה סטטית, כי האלגוריתם של פייסבוק ממש אוהב וידאו.

רוצים לדעת איזה קמפיין בפייסבוק הכי יתאים לכם? לחצו כאן >>>

הכותב הוא איתמר ויינרב, מנכ"ל חברת טופה, אשר עוסקת בשיווק דיגיטלי לעסקים ומספקת ללקוחותיה פתרונות 360 שעוזרות להם לנצח בזירה הדיגיטלית

 

תגובות

מומלצים