כיצד לבחור ערוץ פרסום לעסק שלך?

ברור לכולנו שהתחרותיות הרבה שקיימת כיום, מחייבת הסתייעות במומחי קידום אתרים אמיתיים, נינג'ות SEO שלא מתפשרים על שם המותג שלכם.

05.03.2020 מאת: פורטל הכרמל והצפון
כיצד לבחור ערוץ פרסום לעסק שלך?

 

אז כיצד נבחר את ערוץ הפרסום הכי נכון לסוג העסק? בואו נדבר על שיווק בגוגל, קמפיינים ממומנים, קידום אורגני ומה שבין כל אלו. 

מחפשים אחר מידע הקשור בתהליכי קידום אורגני בגוגל? אולי מעוניינים להריץ קמפיין ממומן בפייסבוק? מה לגבי אינסטגרם? שקלתם שיווק באינסטגרם? אין ספק, לפעמים יש יותר שאלות מתשובות, במיוחד אם לא בקיאים לעומק בתחום מסוים. אם אתם מחפשים אחר תשובות הקשורות בתהליכי פרסום באינטרנט ושיווק, אך לא מוצאים תשובות, אנחנו כאן כדי לעשות קצת סדר. 

חברת קידום באינטרנט 

אז איך נבחר אץ ערוץ הפרסום הכי נכון לסוג העסק? אוקי, זו שאלה בהחלט טריקית, אך אפשר לציין א העובדה שברוב המקרים, מחקר המתחרים המקדים לפרסום עשוי להועיל רבות. במילים פשוטות יותר, לפני שמריצים קמפיין ממומן (בכל ערוץ, לא משנה איזה), כדאי לבדוק היכן המתחרים מפרסמים ומשווקים. 

זה לא בהכרח שתצטרכו לשכור חברת שיווק באינטרנט בעשרות אלפי שקלים, אבל זה כן אומר שתצטרכו להשקיע חלק מהזמן ומהתקציב עבור בדיקה של המתחרים. זאת, כמובן לפני שהתחלנו לדבר על תהליכי SEO

כמה זמן לוקח לקדם עסק באינטרנט? 

אם מדברים על תהליכי קידום אתרים, אין ספק שמדברי על תהליכים שאורכים זמן מה. אם אתם משווקים מוצר או שירות בתחום מאוד תחרותי, ייתכן שיעברו חודשים עד שגוגל יעדכנו שינויים כאלו ואחרים שביצעתם באתר. זה לא אומר שבחרתם חברת שיווק באינטרנט שאינה מקצועית מספיק. זה אומר שגוגל עמוסים! מאוד! 

במילים אחרות, קידום עסק בתחום תחרותי יצריך לפחות מספר חודשים של עשיית ומלאכת SEO מדויקת. 

בכדי לבחור ערוץ נכון לפרסום העסק, יהיה עליכם לקחת בחשבון שלפעמים יש צורך לפעול בשיטה של ניסוי וטעיה. לא פעם, ישנו הצורך לפרסם מותג מסוים בפלטפורמה כזו או אחרת, רק בכדי לגלות כי הפלטפורמה הזו אינה אפקטיבית עבור המותג. 

הפרסום באינטרנט לא עבד! המקדם לא טוב?

זה לא אומר שהמקדם שלכם לא איכותי, זה אומר שזהו חלק מהתהליך. ואם כבר מדברים על תהליכים, בואו נדבר על כך שהתהליך של בחירת ערוץ פרסום הוא לא פשוט. בעוד שלחלקנו נדמה כי פלטפורמת פייסבוק היא הכי רלוונטית עבור כל סוגי בתי העסק, המציאות היא אחרת. פרסום בפייסבוק עשוי להיות מאוד אפקטיבי עבור עסקים מסוימים, בעוד שהפרסום בפייסבוק עשוי להיות כלל לא אפקטיבי עבור סוגי עסקים אחרים. 

מעבר לכך שהפרסום עשוי להיות לא אפקטיבי במקרים מסוימים, יש לקחת גם בחשבון שפרסום לא מקצועי עלול אפילו להסב נזקים לעסק. חברת שיווק באינטרנט חייבת לדעת זאת, ולהיזהר מדברים כאלו כמו מאש. מחפשים אחר תותחי שיווק באינטרנט ובגוגל? אל תתפשרו על דבר מלבד השירות הטוב ביותר והמקצועי! 

 

תגובות

מומלצים