מדריך קידום אתרים

קידום אתרים מהווה את אחת מטכניקות הפרסום המובילות באינטרנט ויש שיגידו שהיא גם המובילה שבהן. כאשר מדברים על קידום אתרים מדברים לרוב על קידום אורגני של אתרים בגוגל.

21.10.2021 מאת: פורטל הכרמל והצפון
מדריך קידום אתרים

freepik

 

במהלך הקידום האורגני המקדם מבצע פעולות שונות שמטרתן היא להעלות את הסמכות של האתר בעיני מנועי החיפוש ולהציב את האתר גבוה יותר במנועי החיפוש. אם אתם מעוניינים להבין כיצד מקדמים אתרים בצורה אורגנית בצורה טובה ויעילה, במאמר הבא תקבלו מדריך קידום אתרים איכותי.

 

מדריך קידום אתרים איכותי

ישנם לא מעט  פרמטרים שונים שמשפיעים על המיקום של האתר בגוגל  וקריאת מדריך קידום אתרים זה יעניק לכם את כל המידע אודות הפרמטרים השונים ובהתאם אליהם האופן שבו  יש לבצע את הקידום.

 

בשלב הראשון של מדריך קידום אתרים  חשוב מאוד שתבינו למה בכלל  צריך קידום  אתרים ומי  צריך את זה. ובכן, קידום אתרים מהווה  את אחת מאפשרויות  הפרסום הפופולאריות ביותר באינטרנט. לגוגל יש 90 אחוזים מנפח הגולשים המשתמשים בו כמנוע חיפוש. כמעט כל אדם כיום עושה שימוש  בגוגל בכדי לחפש מוצרים לרכישה, מידע, אנשי מקצוע, מדריכים ועוד. כל בעל עסק  בוודאי מעוניין  להופיע ראשון בתוצאות החיפוש של גוגל, אלה שרלוונטיות לעסק שלו כמובן. אם לא במקום הראשון הוא בוודאי היה רוצה להיות לפחות במקום השני או השלישי שעדיין נהנים מכמות יפה של גולשים שמגיעים אליהם. אולם, ככל שיורדים למטה בתוצאות כך פחות ופחות אנשים נכנסים לתוצאות שמופיעות שם.

 

בשלב השני של מדריך קידום אתרים כדאי מאוד שתבינו מה צריך לעשות בכדי לגרום לאתר שלכם להופיע בין תוצאות החיפוש הראשונות בגוגל כשר מתבצע חיפוש רלוונטי. בשלב הראשוני של תהליך הקידום יש צורך לאפיין את קהל היעד של העסק, לבצע מחקר מתחרים ראשוני, לבצע מחקר מילות מפתח ולבנות אסטרטגיה לקידום האתר. כמו כן, יש צורך להשתיל כלים באתר לצרכי מעקב כבר מיום העבודה הראשון.

 

לאחר מכן, מתחילים מהתוכן של האתר שכן, יש לתוכן את החלק המשמעותי ביותר בתהליך קידום אורגני. מנועי החיפוש ובראשם גוגל סורקים את האתרים לעיתים הקרובות. אחד הדברים החשובים שהם סורקים הוא התוכן שבאתר. התוכן הוא המלך והדבר ידוע כיום בקרב כל מקדם אתרים ועל כן, חשוב מאוד להשקיע בתוכן איכותי באתר, שמעניק ערך לגולש, לא משוחזר, משוכפל או מועתק וכמובן תוכן שמכיל את מילות המפתח הרלוונטיות שהמקדם ביצע עליהן חקר מילות מפתח מקדים.

 

בשלב הבא חשוב מאוד לדאוג לכל מה שקשור לעיצוב חווית משתמש ואפיון חווית משתמש באתר. המטרה היא בסופו של דבר לגרום לגולשים להגיע לאתר שלכם ולבצע בו פעולה כלשהי ועל כן, חשוב מאוד לדאוג שהאתר יהיה רספונסיבי, נגיש, מותאם למובייל ולכל דפדפן, מעוצב, שהוא יטען בצורה מהירה ושהוא יאפשר לכל גולש לבצע בו פעולות בצורה מהירה. האלגוריתם של גוגל מדרד את האתר בין היתר בפרקי זמן שגולשים שהו בו ועל כן, חשוב שהאתר יהיה נוח לגלישה על מנת להשאיר בו גולשים שמגיעים אליו כמה שיותר זמן.

 

שלב נוסף בקידום אתרים הוא כמובן בניית קישורים. חשוב מאוד להקפיד על הזנת קישורים יוצאים  איכותיים באתר וקישורים נכנסים לאתר באתרים אמינים וחזקים.

 

בסופו של דבר, כאשר מדובר על מדריך לקידום אתרים חשוב לזכור שלא כדאי לנסות לקרוא את המדריך ולנסות לקדם את האתר באופן עצמאי, אלא כדאי לבחור באנשי המקצוע הטובים ביותר עבור קידום האתר.

 

 

תגובות

מומלצים