מה זה אבטחת מידע בענן?

שירותי הענן חוללו מהפכה בתחום המחשוב, ואפשרו לעסקים לפתח תשתיות IT וירטואליות ולספק שירותי אבטחת מידע בענן, ללא תלות במערכת ההפעלה של המשתמש.

01.02.2020 מאת: פורטל הכרמל והצפון
מה זה אבטחת מידע בענן?

 

מה שהכי טוב בחידוש מהפכני זה הוא שעסקים יכולים גם לשלב ולהתאים שירותי אבטחת מידע מספקים שונים על מנת להבטיח את יעילות אבטחת המידע בעלויות מקסימליות.

נכון, יתכן שיהיה צורך בתוכנת ניהול ענן נוספת, אך עבור עסקים גדולים יותר, ההשפעות הכלכליות יכולות להיות משמעותיות.

מכיוון שהכול מנוהל באמצעות פלטפורמות תוכנה ורשתות וירטואליות, המשמעות היא שקל לגשת ולנתח את הנתונים גם למטרות בינה עסקית. אפשרות זו מקלה גם על הפשט של כל ההיבטים של ניטור ועיבוד קל של קבצים באמצעות שירותי רישום ענן. התוצאה היא תשתית IT המאפשרת תחזוקה טובה יותר, תוך מתן תובנות שהיו בעבר הרבה יותר קשות לגישה.

משלמים רק על מה שצריכים

שירותי ענן מציעים גם את היתרון בכך שהם ניתנים להרחבה, מה שאומר שלא רק שתוכלו לגשת למשאבים נוספים כשתזדקקו להם, אלא שאתם מחויבים רק עבור השירותים שאתם משתמשים בהם, כך שאין צורך לקנות חומרה נוספת.

יתרון זה חל במיוחד על אבטחת מידע בענן, שכן ניתן לטפל באחסון נתונים מקוונים באופן יעיל ובלתי מוגבל. למרות שאתם משתמשים בבסיסי נתונים בענן עבור הנתונים המובנים שלכם, אתם יכולים גם לאחסן את כל שאר הנתונים לקבצי נתונים מאסיביים לעיבוד נוסף באמצעות AI ולמידת מכונה לקבלת תובנות גדולות יותר.

כך ששירותי אבטחת מידע בענן מציעים פוטנציאל שאין שני לו לשיפור התפקוד העסקי והגדלת הרווחים.

הצילו! המחשב נפרץ!

רוב האנשים מכירים את סוג התמיכה הטכנית המסייעת למשתמשים באמצעות דואר אלקטרוני, צ'ט מקוון או מוקד תמיכה. עזרה מסג זה מכסה סיוע טכני בבעיות ציוד או בעיות תוכנה. אבטחת מידע בענן מגיעה גם בצורה של תיקון מחשבים מרחוק, ומאפשרת לטכנאי לגשת לשלחן העבודה של המשתמש דרך האינטרנט, ולהעביר יישומי אבחון ותיקון.

הטכנאי אינו מגיע אל בית העסק, ותהליך זה יעיל לאופטימיזציה של מחשבים או להסרת וירוסים ותוכנות ריגול מהמחשב. תמיכה טכנית מסוג זה פופולרית מאוד בקרב לקוחות עסקיים עם משרדים ביתיים שאינם יכולים להביא את הציוד שלהם לחנות תיקונים.

ניהול שירותי אבטחת מידע בענן

שירותי אבטחת מידע בענן מאפשרת ניהול כל הטכנולוגיות העסקיות שלכם או רק כמה יצירות פרטניות באופן שוטף. ברוב המקרים, חוזה ההתקשרות מוגדר כתשלום חודשי קבוע, ושירות זה יכול לכלול ניטור של שרתים, אבטחת רשת, שירותי גיבוי, ושירותי ענן.. חלק מספקי השירותים מציעים גם תמיכה ייעודית וביקורי טכנאים.

אבטחת מידע בענן הפכה לאסטרטגיה נפצה יותר ויותר עבור עסקים קטנים שאין להם צוות תמיכה טכני משלהם, וזוהי שיטה יעילה במיוחד עבור עסקם קטנים, שיכולים לנהל עלויות באמצעות חוזה חודשי, תוך קבלת גישה לטכנולוגיה חדשה וטכנאים מיומנים.

 

תגובות

מומלצים