מערכת ניהול עמותות ניהול נכון של קידום המטרה

בכל שנה, נרשמות במדינת ישראל אלפי עמותות חדשות. כמו כל גוף אחר, גם העמותות נדרשות לנהל את עבודתן בצורה יעילה ומוקפדת; החל מעבודת ניהול החשבונות, הגבייה, ניהול תורמים, מלאי ורכש ועוד.

29.12.2019 מאת: פורטל הכרמל והצפון
מערכת ניהול עמותות ניהול נכון של קידום המטרה

 

מערכת ניהול עמותות היא בדיוק מה שכל עמותה זקוקה לו כדי להפוך את העבודה ליעילה הרבה יותר עבור כלל העובדים, התורמים ושאר הנוגעים בדבר.

עמותה נחשבת לתאגיד ובו שני חברים, הפועל למען מטרה מסוימת, בדרך כלל מטרה חברתית. ההבדל בין עמותה ותאגידים אחרים טמון בחוק, שעל פיו עמותה היא תאגיד ללא מטרות רווח. היא יכולה לצבור כמות מוגבלת של נכסים, כל עוד הם תומכים במטרותיה ומסייעים לקדם אותם. כדי שעמותה תהיה מוכרת בחוק עליה להירשם במשרד המשפטים בפנקס העמותות של רשם העמותות, ולהגיש דו"ח פעילות כספי בכל שנה המתאר את פעילותה הפיננסית.

מערכת ניהול עמותות תעניק לכם יתרונות רבים

עמותה שמחליטה לאמץ מערכת ניהול עמותות מעניקה לעצמה יתרונות רבים על פני אחרים;

  • ניהול תקין של העמותה – המערכת מתוכנתת על פי צרכי העסק או הארגון, ויוצרת סביבת עבודה עקבית ומסודרת המאפשרת הזנת נתונים בצורה ברורה וידידותית למשתמש, כולל הפקת דו"חות מדויקים.
  • התאמה כמו כפפה לעסק – לכל ארגון גדול או קטן, ישנה דרך עבודה מאוד ברורה וצרכים פרטיים משלו. המטרה היא להתאים את התכנה לצרכי העמותה מבחינת מסמכים, שדות הזנה, עיצוב דוחות ומסמכים אחרים, נתונים, הגדרות כאלו ואחרות, התממשקות לתוכנות אחרות בארגון, הרשאות לדרגים שונים בארגון ועוד.
  • שקיפות – המערכת המתקדמת תספק לכם דוחות מגוונים על פי הצרכים שלכם, לקבלת תמונת מצב מפורטת ומלאה אודות הנתונים שאתם מעוניינים לבחון.
  • עבודה יעילה ורווחית – מערכת ניהול עמותות המותאמת לצרכי הארגון ומאפשרת שליפה של נתונים מדויקים ונכונים בכל זאת, תייעל את תהליכי העבודה הארגוניים, תסייע לכם לקבל החלטות טובות יותר ואף תפחית עלויות מיותרות. המשמעות היא, שכל התהליכים יתייעלו וישתכללו ואתם תוכלו להשקיע את זמנכם ביצירת רווחים נוספים.

אבל מה כל זה בכלל אומר?

מערכת ניהול עמותות היא מערכת ERPEnterprise Resource Planning System שמטרתה לתכנן את משאבי הארגון, לעבד נתונים ולטפל בכל הצרכים בארגון; משאבי אנוש, מכירות, מלאי, לוגיסטיקה, תפעול, הנהלת חשבונות וכו', הכל כיחידה אחת כאשר כל מחלקה תלויה ונתמכת במחלקה אחרת. המערכת מאחדת את כל מערכות המידע שבארגון למערכת-על אחת, עושה סדר בארגון ומטמיעה נהלי עבודה מוגדרים מראש ומסודרים, בהתאמה מלאה לארגון ולצרכים הייחודיים לו.

עכשיו הגיע הזמן שלכם לשים סוף לעבודה המסורבלת, להטמיע בארגון מערכת מתקדמת שתסייע לכם לנהל את התורמים, הכספים והמשכורות שלכם בקלות, ביעילות ובמהירות. עם הזמן הפנוי שיישאר לכם, תוכלו למצוא אסטרטגיות חדשות למציאת תורמים, ליצור קשרים חדשים, ולדחוף את העמותה לשלב הבא.

 

תגובות

מומלצים