על קידום אתרים אורגני ומיתוסים שהגיעו גם לאוזניכם...

מצד אחד, אתם שומעים המלצות חמות על קידום אתר SEO עם מומחה SEO. מצד שני, עמיתים למקצוע וחברים מזינים אתכם באינספור שמועות ומיתוסים על הקידום האורגני. ואתם? נמצאים באמצע, מתלבטים מה לעשות ובינתיים האתר שלכם עומד במקום, לא מקודם ולא מתקדם.

23.01.2022 מאת: פורטל הכרמל והצפון
על קידום אתרים אורגני ומיתוסים שהגיעו גם לאוזניכם...

Depositphotos

 

גם אתם האמנתם בטוטאליות מוחלטת כי קידום אתרים אורגני מתאים רק לחברות גדולות? גם אתם חטאתם בהזנת תוכן חסר ערך לאתר ולא הבנתם מדוע הוא לא מקודם? השקעתם חודשים בקידום האתר ולאחר שהגעתם למיקום נאה הפסקתם לקדם אותו ולעצור ניהול מוניטין? ברכות חמות, גם אתם נפלתם בפח המיתוסים!

 

לפניכם, חמשת המיתוסים הנפוצים, המטעים והמנותקים ביותר על קידום אתרים אורגני:

 

 

1."קידום אתרים אורגני זה לעשירים"

לא נכון. המיתוס הזה ככל הנראה נוצר בעקבות שיטת הקידום שמצריכה השקעה בזמן (בהשוואה לשיטת הקידום הממומנת). האם תצטרכו להשקיע יותר כסף בקידום? נכון. האם רק "עשירים", ארגונים גדולים או חברות מבוססות יכולים להרשות לעצמם לקדם אורגנית את האתר? מובן שלא. באפשרותכם לקבוע את התקציב שיושקע, ואם לא די בכך, תוכלו באופן קבוע להגדיל ולהקטין אותו בהתאם לתקציב הפרסום שתרצו להשקיע בכל חודש.

 

 

2."הקידום האורגני נשען בעיקר על הזנת תוכן באתר"

לא נכון. אמנם התוכן הוא המלך והוא חיוני מאד לקידום האתר, אך שיטת הפרסום מבוססת על עוד פעולות רבות, ביניהן: שיתוף של קישורים חיצוניים, ביצוע אופטימיזציה של האתר – מהקוד ועד המבנה, עיצוב האתר בצורה כזו שתייצר חוויה טובה ותעודד גלישה ממושכת ועוד. כשאתם בוחרים מקדם מומלץ שמציע שירותי קידום אתרים, אתם יכולים להיות שקטים כי האתר מקודם בצורה יסודית ומקצועית ובהתאם לדרישות והעדכונים של גוגל.

 

 

3."לא צריך להשקיע באיכות התוכן, רק בביטויים"

לא נכון. ההשקעה שלכם בתוכן היא ההשקעה שלכם בלקוחות שלכם! גוגל יודע לזהות תוכן איכותי וכך גם הגולשים באתר. ההשקעה בחקר מילות המפתח אמנם חשובה, אך היא לא באה על חשבון איכות ורלוונטיות התוכן לקהל היעד. בעוד אתרים שמשתפים את הגולשים בתוכן אינפורמטיבי ובעל ערך זוכים להתקדם, אלו שמסתפקים בתוכן בינוני נאלצים גם להסתפק בתוצאות בינוניות. ישנו קשר ישיר בין איכות התכנים ובין קידום האתר וחשיפתו:

  • תוכן איכותי מעודד גלישה ממושכת באתר
  • תוכן איכותי עשוי להיות משותף ברשתות = נוצרת חשיפה
  • תוכן איכותי תורם לאמינות ולמוניטין החיובי שלכם
  • תוכן איכותי מייצר פניות של לקוחות!

 

 

4."מגיעים למקום הראשון ואז אפשר להפסיק להשקיע"

לא נכון. בכדי להמחיש את הרעיון, נסו לחשוב על דיאטה: אנשים המעוניינים להשיל ממשקלם, נדרשים לטפח אורח חיים בריא – תזונה ופעילות גופנית. גם לאחר שהם מגיעים למשקל היעד, עליהם להישאר נאמנים לתוכנית האימונים ותפריט התזונה. במידה והם יחרגו מהתפריט המומלץ להם ויפסיקו להתאמן, הם יעלו במשקל (ולרוב גם יגיעו למשקל גבוה יותר מזה שאיתו הם התחילו את התהליך). בדיוק כך עם קידום אורגני: גם לאחר שכובשים את היעד, יש לתחזק ולשמר את התוצאות.

 

 

5."קידום ממומן ואורגני מספקים את אותן התוצאות"

לא נכון. אמנם קידום אורגני וממומן חולקים את אותה מטרת על – לחשוף את האתר לגולשים, אך לא באמת ניתן להשוות ביניהם. קידום ממומן לא יניב לכם דבר מלבד פניות נקודתיות שהינן תוצר של הפרסום הנקודתי. כלומר, לא מדובר על נכס שימשיך לעבוד בשבילכם, אלא שהפניות יפסיקו לזרום כשתפסיקו לשלם על הפרסום.

 

מנגד, מומחה קידום אתרים שיקדם לכם את האתר אורגנית, לא רק מקדם לכם את האתר אלא גם בונה לכם נכס! אתר שמקודם אורגנית נתפש כרציני ואיכותי יותר, הנטייה של הגולשים היא לבחור באתר אורגני ולא ב"פרסומת" ולטווח הארוך אתר הבית מקבל מעמד של נכס – שמייצר לכם עבודה ומגדיל את קהל הלקוחות שלכם.

 

תגובות

מומלצים