פתרונות תצוגה וסטנדים לחנויות בגדים

יש לכם חנות בגדים? בואו לקרוא על אודות פתרונות תצוגה וסטנדים לחנויות בגדים - המדריך שיסייע לכם למקסם רווחים באמצעות תצוגה נכונה. רק בפורטל הכרמל והצפון.

06.07.2020 מאת: פורטל הכרמל והצפון
פתרונות תצוגה וסטנדים לחנויות בגדים

 

פתרונות תצוגה וסטנדים לחנויות בגדים

חנויות בגדים הן ייצור מעט משונה בעולם הקמעונות, מצד אחד מדובר על מוצר נחשק ויוקרתי שיש לו מעריצים ונדמה כי תמיד נצטרך עוד ממנו, אבל מהצד השני מעטים בעלי חנויות הבגדים שהתעשרו באמת מהחנות שלהם. אחת הסיבות לכך היא שקשה להיות יצירתי בתחום רווי יצירתיות וקשה להבליט את הסחורה שלך באופן ייחודי, לכן החלטנו להציע לכם פתרונות תצוגה שתוכלו ליישם בקלות באמצעות סטנדים לחנויות בגדים ומעט יצירתיות.

איך פתרונות תצוגה משפיעים על רווחיות החנות?

זה מאוד פשוט, אנחנו יצורים חושיים שמאוהבים בחוויות. זו הסיבה שאנחנו נכנסים לחנות קודם כול על בסיס הרושם הראשוני אשר מתגלה כשאנחנו רואים אותה בפעם הראשונה, על פי מחקרים כמעט כל האנשים הודו (קרוב לשמונים אחוז מהנסקרים) שהם ימליצו על חנות בעיקר על פי חווית הקנייה שהייתה להם בה. זכרו כי אין לנו אפשרות שנייה לרושם ראשוני ולכן החנות שלכם צריכה לתפוס את עיני העוברים והשבים עוד כאשר הם חולפים מבחוץ, רק לאחר שהם נכנסו אל תוך החנות תהיה לכם האפשרות להמם אותם עם עיצוב מתוחכם וחווייתי שישאיר אותם בפנים ויגרום להם להוציא כסף דווקא אצלכם בחנות.

כשאנחנו מדברים על פתרונות תצוגה אנחנו לא מתכוונים רק למתלים או קולבים, אנחנו מדברים בראש ובראשונה על איך תציגו את הבגדים ומה אתם משדרים ללקוח שלכם. הגדירו לעצמכם מטרות ותקציב לפני שתפנו לרכוש סטנדים לחנויות בגדים, זה יסייע לכם להישאר ממוקדים ולהבין בצורה הטובה ביותר איזה סטנד יתאים לכם ואיזה פחות.

טיפים ושיטות כיצד להרוויח יותר מסטנדים לחנויות בגדים

  1. שמרו על המיתוג שלכם

    החנויות והמותגים הגדולים ביותר הבינו את זה מזמן, ככל שתציגו קו חזותי אחיד ועיצוב שמתאים עצמו לכל פלטפורמה ככה תחזקו את המותג שלכם. זה גם יעזור לכם לעצב את החנות ולדעת איך למקם את הסטנדים לבגדים כי מה שיהיה לכם בראש זה הקו עיצובי של המותג, הוא ינחה וישמור עליכם.

     
  2. מיקום המוצרים

    זה נכון שבסופרים, למשל, נהוג לשלם בעבור מיקום טוב יותר. אבל בחנויות בגדים המצב שונה מעט ולכם יש יותר משחק מיקום המוצרים ויותר אפשרויות בעיצוב, נסו ללכת עם קו עיצובי מעניין ולא קונבנציונלי כדי לתפוס את הצופה ולהשאיר אותו דרוך ומוכן להפתעות – בסופו של דבר הוא יתלהב וירצה לרכוש משהו כי הוא ייהנה מהחוויה שהענקתם לו.

     
  3. ייצרו דרמה

    בתי הכולבו הגדולים בעולם כבר הבינו זאת מזמן ועכשיו זה תורכם, תייצרו דרמה בתצוגת הבגדים והסטנדים שלכם. תספרו סיפור באמצעות מסלול ההליכה שבין הבגדים והחלקים השונים של החנות, הפתיעו את הלקוחות והשתמשו באביזרים שלא בהכרח קשורים ובכך תגבירו את העניין של הלקוח במותג שלכם.

 

     4. פסיכולוגיה של קנייה

לא נוכל להיכנס כאן לתחום הרחב הזה אך נגיד לכם בקצרה כי מדובר בעולם שלם שככל שתבינו אותו בצורה טובה יותר כך תוכלו להרוויח ממנו יותר. מדובר על איך עיצוב החנות ישפיע על הלקוח ברמה הפסיכולוגית ויגרה אותו לבצע רכישות, מדובר על טריקים ושיטות קטנות כמו למקם את הדברים היקרים והשווים בצד ימין (זה הכיוון שמרבית האנשים נוטים לפנות אליו כשהם נכנסים לחנות), לייצר ללקוח מסלול אבל לעכב אותו בתוכו (רק תחשבו על איקאה או Tiger) או ייצרו אירועים חווייתיים בתוך החנות באמצעות שיתופי פעולה עם יוצרים מקומיים או הפיכת החנות לחלל תרבותי פעם בשבוע.

הכי חשוב שתיזכרו ליהנות מהתהליך של עיצוב החנות ובחירת הסטנדים לתצוגה, מדובר אולי במשימה טכנית אך בתוכה מסתתרת משימה יצירתית מרתקת וכיפית שגם תסייע לכם להעצים את המותג שלכם ולמקסם רווחים.

 

תגובות

מומלצים