בדליה "השכן פותח מים שנינו משלמים"
תאגיד המים והביוב מוצקין שפועל בכפרי הכרמל צריך לשפר את הזמינות לציבור, כולל הקמת מוקד מאויש ולצאת לתקן את כל פיצוצי המים ודליפות הביוב, הבעיה שנתקלנו בה היא ששני מדי מים אחד מעל השני מחייב גם שהשכן פותח מים, הדבר הזה גרם לסכסוך בין השכנים.
מערכת פורטל הכרמל והצפון במשך כל היום מקבלת מתושבי הכפרים תלונות על דליפות ביוב ופיצוצי מים, שלטענת הפונים אין להם למי לפנות ואין במשרדי התאגיד, דוכן תלונות מאויש, או מענה טלפוני, שיתן לציבור מענה בשעת אמת.
במקרים שמיים דולפים לרחוב בשעות היום, לתושבים כואב על המים שדולפים, כי בסופו של דבר הם ישלמו את המחיר.
ובמקרה של דליפת ביוב גם אין לתושבים למי לפנות, במיוחד שזה קורה ליד עסקים ובתי מגורים.
במקרה שלפנינו, שני שכנים תושבי דאלית אל כרמל, התעמתו אחד עם השני, לאחר שאחד האשים את השני שהוא גונב לו מהצנרת מים.
בפועל, במקום שני מדי מים אחד מעל השני, ברגע ששכן אחד פותח את המים לשימוש, המד של השכן מסתובב וסופר קובים.
השניים הבינו שזו תקלה קשה, ניסו לצור קשר עם עובדי התאגיד בדליה ללא תשובה, אחרי זה השניים פנו למועצה המקומית, משם הפנו אותם לתאגיד וכך העניין הזה נמשך.
הפנינו את הדברים לבעלי מקצוע ברשות המים, שטענו שהדבר הזה לא צריך להיות, ומשם הסרטונים נשלחו למנכ"ל תאגיד מוצקין איציק הרשקוביץ.
פורטל הכרמל והצפון מזמין את הציבור להמשיך לדווח למערכת על כל מפגע בתחום הכפרים. 054-5823934 או ע"י פניה בעזרת. לדואר האלקטרוני: editor@karmel.co.il - editor@karmelp.co.il
מד מים של תאגיד המים והביוב מוצקין