טאצ' קמפיין פרסום רחב היקף

טאצ', מותג חומרי הניקוי הישראלי מעלה קמפיין פרסום רחב היקף, ומגייס את אילנית לוי להוביל את הקמפיין, מותג חומרי הניקוי והחיטוי "טאצ" מתרחב ומעלה קמפיין פרסום חדש.

04.09.2020 מאת: פורטל הכרמל והצפון
טאצ' קמפיין פרסום רחב היקף

 

הקמפיין בכיכובה של אילנית לוי, שתשמש כפרזנטורית של המותג ותובילו ב-3 שנים הקרובות.

'קבוצת שניב-סאסאטק' העוסקת בייצור, שיווק והפצת מוצרי צריכה מתכלים לניקוי וטיפוח הבית, יוצאת בימים אלו, לקראת החגים, במהלך אסטרטגי-שיווקי רחב היקף, שמטרתו השקת מותג חומרי הניקוי טאצ' ובהיקף של מיליוני ₪ .

החברה תעלה קמפיין ארצי רחב היקף, עוד לפני החגים, שיכלול טלוויזיה , רדיו, עיתונות ודיגיטל . את הקמפיין נבחרה להוביל אילנית לוי.

בפרסומת, אילנית לוי מצולמת במצבי ניקיון שונים, בכל פעם עם מוצר אחר, תוך שהיא מציינת לבסוף כי מצאה את הקמפיין שמוציא אותה מי שהיא באמת: "חולת ניקיון" .

בנוסף, במסגרת המהלך ייחשפו מוצרי המותג המתאפיינים באיכות גבוהה ובמחיר משתלם, כן יעלה אתר אינטנט ייעודי לטאצ' בו יופיעו מוצרי המותג, לרבות הדרכות ועצות לניקוי נכון. גם הפרזנטורית אילנית לוי, שידועה כחולת ניקיון תשתף בו טיפים לניקוי יסודי ונכון של הבית.

אודות:

שניב, הנסחרת בבורסת ת"א, הוקמה ב-1988כמפעל ישראלי לייצור נייר גולמי בעיירה אופקים מתוך שותפות בחזון הלאומי ליישובי הנגב ונחשבת כיום כמובילה בתחום.

בשנת 2018 רכשה שניב את חברת סאסאטק המתמחה בייצור חומרי ניקוי וטיפוח לבית ולסקטור המקצועי וממוקמת בפארק התעשייה דלתון שבגליל.

לקבוצה שלושה מפעלים ומרכזים לוגיסטיים בהם היא מייצרת ומפיצה מוצרי צריכה יומיומיים ללמעלה מ 6000 נקודות מכירה,  באופקים מפעל הנייר המספק כיום כ 30 אחוז מצריכת הנייר בישראל לרבות כל המותגים הפרטיים של רשתות השיווק ,בדלתון כאמור מפעל חומרי הניקוי ובבני יהודה אתר ייצור מוצרי הטואלטיקה והטיפוח האישי.

שניב סאסאטק דוגלת בייצור ישראלי ופועלת תוך הקפדה על תקני איכות מחמירים ותוך שמירה על משאבי הטבע והסביבה.

 

תגובות

מומלצים