עיצום כספי של 272 אלף ₪ על ספקית האינטרנט פרטנר

משרד התקשורת הטיל עיצום כספי של 272 אלף ₪ על ספקית האינטרנט פרטנר תקשורת קווית, בגין זמני המתנה ארוכים למענה אנושי במוקדי השירות הטלפוניים של החברה, שכללו אף זמני המתנה חריגים במיוחד במוקד תיקון תקלות בזמן הסגר השני.

02.03.2021 מאת: פורטל הכרמל והצפון
עיצום כספי של 272 אלף ₪ על ספקית האינטרנט פרטנר

 

סמנכ"ל הפיקוח של משרד התקשורת, מר איתן כסיף, הפעיל את סמכותו והטיל עיצום כספי בסכום של 272 אלף ₪ בגין זמני המתנה ארוכים במוקדי השירות הטלפוניים של החברה, שכללו אף זמני המתנה חריגים במיוחד במוקד תיקון תקלות בזמן הסגר השני. לאחר קבלת ההודעה ביצעה החברה מספר שינויים, כולל גיוס מוקדנים ובבדיקה חוזרת שביצע המשרד נמדדו זמני המתנה של כשלוש דקות בממוצע ובהתאם הופחת סכום העיצום הכספי.

הוראות משרד התקשורת קובעות שעל החברה לענות לפחות ל-85% מהשיחות על-ידי מענה אנושי בזמן של עד 6 דקות ושממוצע זמן ההמתנה יהיה עד 4.5 דקות.

המשרד ראה בחומרה את העובדה שבזמן הסגר השני זמני ההמתנה למענה אנושי במוקד תיקון תקלות של החברה הגיעו גם ל-20 דקות, ושיעור נכבד של הפונים נואש מלהמתין למענה ונטש את השיחה. בכך נפגע מאוד הציבור הספון בביתו ותלוי בשירותי האינטרנט לשם לימוד ועבודה מרחוק.

כאמור, לאור הפעולות שבהן נקטה החברה ושהביאו לשיפור משמעותי בזמני המענה הופחת סכום העיצום הכספי.

משרד התקשורת ימשיך לאכוף בנחישות מתן שירות נאות לציבור מצד חברות התקשורת.

אנו קוראים לציבור לעמוד על זכויותיו על פי חוק ובכל מקרה שבו חש שנפגע, לפנות למשרדנו.

 

תגובות

מומלצים