נער בן 13 קרס בזמן משחק כדורגל ומת

אמש בערב הובא לחדר המיון בבית החולים רות לילדים ברמב"ם נער בן 13 שקרס בזמן משחק כדורגל כך נמסר לצוות הרפואי, הנער מכפר כאוכב אבו אלהיג'א בגליל. הנער עבר החייאה ארוכה בשטח, הצוות הרפואי נאלצו לקבוע את  מותו.

11.05.2022 מאת: פורטל הכרמל והצפון
נער בן 13 קרס בזמן משחק כדורגל ומת

 

הנער עבר החייאה ארוכה בשטח, ותוך כדי הפינוי לרמב"ם וההחייאה נמשכה גם במיון. לצערנו הצוות הרפואי לא הצליח להחזיר את ליבו של הנער לפעילות ונאלצו לקבוע את  מותו.

 

ד"ר אסעד חורי, מנהל קרדיולוגית ילדים בבית החולים רות לילדים ברמב"ם, מסביר:"מדובר בתופעה נדירה שיכולה לנבוע משתי סיבות או בעיה מולדת במבנה הלב או במערכת ההולכה החשמלית של הלב, או בעיה שנגרמת עקב מחלה ויראלית שפגעה בלב ולא היו מודעים לכך  זו למשל הסברה של מה שקרה לשחקן הכדורגל של נבחרת דנמרק , אריקסן,  שקרס בטורניר היורו האחרון".

 

"במקרה של הטרגדיה אתמול יש מקום לבירור גנטי בקרב המשפחה כדי לשלול מקרים נוספים שעלולים להמצא במשפחה אצל ילדים אחרים".  לפני חודש קרס אח מחדר המיון של רמב"ם בן 42, בעת ששיחק כדורגל בכפר נאחף ונקבע מותו. חבריו למחלקה רכשו במשותף דפיבלירטור ותרמו אותו למועצה המקומית בנאחף על מנת שיוצב סמוך למגרש הכדורגל , בתקווה להציל חיים בעתיד".

 

מחרתיים, ביום שישי בבוקר, יתקיים בחוף דדו בחיפה משחה "כף כרמל, שמארגנת חברת "שוונג" יחד עם עיריית חיפה, במהלך המשחה תהיה גם פעילות הסברתית בנושא מחקר לניבוי ומניעת מוות פתאומי לבבי בילדים ובצעירים שמתבצע ברמב"ם, ע"י הקרדיולוגית דר מירי בליך.

 

תגובות

מומלצים