אשד מזרקות והמים חיים

אשד מזרקות היא חברה המתמחה כבר למעלה משלושים שנים בהקמה, תחזוקה ושדרוג למזרקות. במילים אחרות, זו החברה המובילה בישראל בכל תחום המזרקות, והיא המקום בו הרבה מאוד מהמזרקות שאתם מכירים תוכננו ונוצרו.

10.07.2022 מאת: פורטל הכרמל והצפון
אשד מזרקות והמים חיים

 

מהתכנון הראשוני, דרך זיהוי האתגרים בשטח ומציאת פתרונות טכניים יצירתיים, ועד להקמה וההפעלה (וגם לאחר מכן), החברה מלווה את לקוחותיה, קטנים כגדולים, פרטיים כמוסדיים, כל הדרך להצלחת הפרויקט.

 

מזרקות הן לא רק משהו יפה לעין, אלא משהו שמדבר עם הנפש. אנו, בני האדם, נמשכים למים בצורה טבעית. הם משרים בנו ביטחון, נותנים לנו תחושה נעימה, כי משהו בתוכנו יודע תמיד – מקור מים הוא מקור לחיים. מסיבה זו מזרקות הן בעלות השפעה כה חזקה על המרחב בו הן מותקנות.

 

מה תקבלו מחברת אשד מזרקות

 

אשד מזרקות, עם כל הניסיון והידע שלה, מביאה לכם מענה לכל צורך במזרקה, קטנה או עצומה, ביתית או בפרויקט ענק, לפי הצורך. הפתרונות שלה כוללים את כל השלבים בהקמת המזרקה, כולל תכנון, הקמת מזרקות חדשות, אחזקה שוטפת, וכמובן שגם שיפוץ ושיקום של מזרקות מכל הסוגים.

 

הקמה היא השלב ה"פשוט" יחסית, או לפחות הקצר, שכן לאחר התכנון ואיסוף המידע הרי שהבניה וההקמה, ייקחו כמה שייקחו, לעולם לא יהיו ארוכים כמו זמן השימוש הכולל והמצטבר של המזרקה, לאורך שנים ארוכות. לכן החברה מציעה גם שירותי תחזוקה שוטפים, תרתי-משמע, הכוללים לא מעט עבודה:

 

  • נתחיל עם ניקיון שוטף של המזרקה מלכלוך מצטבר בבריכת המים או בחלקים הפעילים, כולל שאיבת משקעים ובוצה, סילוק לכלוך מצטבר שעלול להזיק לתפקוד השוטף (וכמובן לפגום באסתטיקה), ועוד.

 

  • בדיקות תפקוד המתזים, הלחץ במתזים, סלי הסינון, המשאבות, המסבים והאטמים, ובעצם כל החלקים המכניים והמערכות החשמליות שמפעילות את המזרקה, כולל בדיקות תקופתיות חיוניות למערכות ההגנה השומרות על המזרקה בתפקוד.

 

  • תיקון שברים וכשלים, כולל לעיתים החלפה של רכיבים אשר עברו בלאי או שחיקה מוגזמים ודורשים שינוי, או אפילו שדרוג לטכנולוגיה חדשה יותר שפועלת טוב יותר.

 

  • החלפת אטמים, החלפת מסבי המנועים, המשאבות וחלקים מכניים אחרים, החלפת רכיבים חשמליים שעבר זמנם, ועוד.

 

מה לגבי שדרוג מזרקה קיימת?

 

הזמן עושה את שלו, ומשאיר לא רק זיכרונות, אלא גם רכיבים שאינם בתוקף, וסגנונות שמבקשים להתרענן. שדרוג מזרקה הוא עוד פעולה שאשד מזרקות מבצעת באופן תדיר, בעיקר, אך לא רק, מתחת לפני השטח. השדרוג המכני כולל החלפה של רכיבים פגומים (או לעיתים פועלים) לרכיבים חדשים ומתוחכמים יותר, כאלו שיחזיקו ליותר זמן, לא יעשו בעיות, ובעצם נועדו למזרקות מודרניות יותר.

 

בנוסף, מזרקות ישנות עוברות בלאי לא רק מכאני, אלא גם וויזואלי, והאסתטיקה במזרקה היא מה שקובע למרבית האנשים, בעיקר לאלו שרק נהנים מלהתבונן בה. השדרוג לרוב כולל גם התאמות אסתטיות שונות למזרקה שלכם.

 

תגובות

מומלצים