בחירה של עורך דין

כל אדם זקוק מעת לעת לעורך דין שילווה אותו בעניינים ספציפיים הדורשים מעורבות משפטית. קו החשיבה של כל אדם חייב להיות שהוא צריך לבחור את עורך הדין המומחה לכל תחום ולא לבצע את כל הפעולות עם עורך דין אחד, טוב ככל שיהיה.

09.06.2022 מאת: פורטל הכרמל והצפון
בחירה של עורך דין

 

זאת כיוון שכל עורך דין למד נישה מסוימת והוא מתמקצע בה. כך הוא בקיא בכל החוקים הנוגעים לתחום זה כמו לדוגמה עבירות בתחום התעבורה, מכיר את פסקי הדין ואת הדקויות השונות בחוקים הללו. לכן בנושא זה יש לבחור רק עו"ד שהוא מומחה לתעבורה והוא זה שיכול לעזור לאזרח בתהליך הנדרש מתחילתו ועד סופו.

 

כאשר מעוניינים לרכוש נכס, מוצאים דירה שנראית מעולה מבחינת המיקום, הגודל, העלות והנראות שלה וכדי לקדם את התהליך חייבים להיעזר בעורך דין שתחום ההתמחות שלו הוא מקרקעין. לכן כדאי לשוחח עם קרובי משפחה או עם חברים ולקבל לידים לעורכי דין שהם מכירים בקטגוריה זו אשר לבטח יוכלו לסייע להם.

 

כדאי לשוחח או להיפגש עם שניים או שלושה עורכי דין ובהתאם לכך לעבוד עם אחד מהם שנראה מקצועי, אמין ומעניק שירות אדיב ללקוחותיו.

 

עורך דין לענייני משפחה

 

נישה ייחודית של עורך דין היא טיפול בענייני המשפחה. כשמדובר בנושא רגיש כמו גירושין יש לבחור באופציה של עורך דין מיומן שהוא מגלה רגישות, מעניק כתף תומכת ואוזן קשבת בכל התהליך וזאת כדי שאפשר יהיה לקדם ולסיים אותו תוך פרק זמן קצר כדי שכל אחד מבני הזוג יוכל לפתוח דף חדש בחייו.

 

הנושא הוא אקוטי כאשר מעורבים ילדים ולכן חשוב לשכור את שירותיו של עו"ד בעל ניסיון רב ורעיונות יצירתיים כיצד לגשר בין הצדדים ולמצוא פתרונות מעשיים שיהיו מקובלים על שני בני הזוג וכך ייסגרו הדברים ברוח טובה, עד כמה שאפשר.

 

עורך דין לענייני נזיקין

 

לצערנו קורה לא אחת שאדם נופל ברחוב עקב העובדה שהמדרכה לא הותקנה כראוי או שנפער חור עקב מרצפת שזזה או יצאה ממקומה. הנפילה עלולה להיות קלה ושטחית אך עלולה להיות גם כואבת קשה ובעלת השלכות רבות כמו שטפי דם רבים, שבר ביד או ברגל ואף מעבר לכך.

 

בנסיבות הללו לאחר קבלת הטיפול הרפואי וההחלמה, מעוניין האדם שנפגע להגיש תביעה נגד הרשות המקומית לאור העובדה שהם לא מתחזקים כראוי את המדרכות ולכן בשנייה של חוסר תשומת לב, נוצר מהפך בחייו של הנפגע.

 

למשימה זו הוא רותם עורך דין נזיקין אשר בוחן את כל השתלשלות המקרה ומגיש תביעה עם כל המסמכים הרפואיים, כדי למצות את הדין ולקבל פיצוי כספי מלא בגין האירוע.

 

ייעוץ משפטי

 

בכל הליך משפטי יש לבחור עורך דין שהתקבלו עליו המלצות וחוות דעת חיוביות מהסובבים כדי שלאור הניסיון שלו הוא ילווה את האזרח בהתאם לצורך שלו.

 

תגובות

מומלצים