המשחקים הפופולאריים ביותר לנינטנדו סוויץ'

מאז ומתמיד חברת נינטנדו ידעה בדיוק איך לדבר ללב המעריצים; עם קונסולות חדשניות שעוברת גם כן שדרוגים משל עצמן מידי תקופה, משחקים שלא ניתן למצוא בשום פלטפורמה אחרת ושעות של משחק מהנה.

31.07.2022 מאת: פורטל הכרמל והצפון
המשחקים הפופולאריים ביותר לנינטנדו סוויץ'

 

אם הגעתם אלינו, כנראה שאתם מחפשים משחקים לנינטנדו סוויץ' שהיא הקונסולה האהובה ביותר כיום, המאפשרת לשחק במגוון דרכים ואף לשלוף את השלטים ולהרכיב אותם על אלמנטים אחרים שמתאימים למשחק ספציפי.

 

משחקים לנינטנדו סוויץ' שכדאי לכם להכיר

 

התחדשתם בקונסולה האהובה וכעת תרצו לרכוש גם משחקים לנינטנדו סוויץ' להתחיל איתם? הגעתם למקום הנכון! הנה כמה המלצות מעולות על משחקים ששווה להכיר:

 

  • רינג-פיט – יחד עם המשחק תקבלו גם טבעת (כמובן, רינג) שאליה ניתן לחבר את השלטים של הסוויצ'. המשחק הוא שילוב נהדר בין משחקיות ובין פעילות גופנית, שכן כדי להתקדם ולהביס אויבים תצטרכו לרוץ, לעשות סקווטים ותרגילים ספורטיביים אחרים.

 

  • פוקימון ארכאוס – תכירו את משחק המשחק הראשון של פוקימון שמתרחש בעולם פתוח. חובבי הז'אנר יזכו בפעם הראשונה לצאת למסע כמאמני פוקימונים, בסיפור מעט שונה מהרגיל. כאן, תחזרו אל תקופה שבה הפוקימונים ובני האדם עדיין לא חיו בשלום. עם כל כך הרבה משימות צד ומקומות שרק מחכות שתגלו אותם, תתכוננו לשעות של משחק מהנה.

 

  • ספלאטון – אפשר לשחק לבד, אפשר לשחק גם ביחד. כאן המטרה היא להשתלט על שטחים באמצעות הצבע שנבחר על ידי השחקן. ככל שתצבעו יותר שטח, כך הניקוד שלכם יהיה גבוה יותר!

 

  • Super Smash Bros: Ultimate – המשחק הגאוני שמאחד את כל הדמויות של נינטנדו, במשחק אחד! הזמינו כמה חברים לערב של כיף, בחרו את הדמות שלכם ובואו לבדוק מי יצליח לנצח את כולם! האם קירבי? אולי פיקאצ'ו? אולי אפילו לואיג'י?!

 

  • Animal crossing: New horizons – כשהמשחק הזה רק שוחרר בתחילת הקורונה, הוא היה תופעה. בזמן שכולם היו בבית הוא יצר את האפשרות לשחק יחד עם חברים וחברות, במשחק שמעניק לא רק בסיס של שעות למשחק מהנה, אלא גם את האפשרות להירגע מול הצבעים הנעימים, הדמויות החביבות, המוזיקה המרגיעה. משחק מצוין למי שמרגיש שהוא חייב, פשוט חייב להתנתק מעט מהסטרס היום יומי.

 

  • Legend of Zelda: Breath of the wild – יש משחקים לנינטנדו סוויץ' ויש תופעות, כמו המשחק הזה! לינק חוזר בהרפתקה שהצליחה לכבוש את העולם, עם משחק עולם פתוח מרהיב ביופיו שכבש את המצעדים בסערה והפך למשחק אהוב על מיליונים בכל רחבי הגלובוס. המשחק לא קל בבסיסו, אבל זה מה שהופך אותו למהנה כל כך.

 

קונסולה אחת – אין סוף אפשרויות

 

משחקים לנינטנדו סוויץ' מגיעים בכל כך הרבה גוונים ואפשרויות, בהתאם לקונסולה שכפי שהבנתם עד עכשיו, מאפשרת מגוון עצום של משחקיות שמשתנה ממשחק למשחק, כך שכל מה שאתם צריכים זה רק לבחור – מה מתחשק לכם לשחק היום, ועם מי?

 

תגובות

מומלצים