למה אתם חייבים להזמין עוגות מעוצבות לאירוע הקרוב?

עד לא מזמן, עוגות מעוצבות היו נחשבות למותרות, כבחירה שלא חובה לבחור בה לאירוע. כיום, המציאות השתנתה לגמרי ועוגה מעוצבת הפכה להיות חלק בלתי נפרד מהחגיגה.

11.07.2022 מאת: פורטל הכרמל והצפון
למה אתם חייבים להזמין עוגות מעוצבות לאירוע הקרוב?

תמונה: יסמין זכאי

 

לא משנה לאיזה אירוע אתם תוזמנו, מסיבת יום הולדת, בר או בת מצווה, מסיבה לגיוס, שחרור או אפילו קידום בעבודה, בסופו של יום תמצאו שם עוגה מיוחדת ושונה.

 

מדוע גם אתם חייבים להזמין לאירוע שלכם עוגה בעיצוב מרשים? הכנו לכם 3 סיבות שלא ישאירו לכם מקום לספק. הרי בסופו של עניין, הבחירות שתעשו הן אלה שמייצרות את החוויה השלמה של האירוע שלכם. רוצים להזמין עוגה מעוצבת לאירוע הקרוב שלכם? היכנסו לאתר קונדיטה ותוכלו להזמין עוגות מעוצבות וקינוחים מיוחדים לכל סוגי האירועים. האתר יחבר אתכם בצורה ישירה עם אופים ואופות מכל רחבי הארץ שישמחו לעמוד במשימה ולהכין לכם את העוגה המושלמת.

 

עוגה מעוצבת משדרגת את האירוע

 

צריך להודות על האמת: אף אחד לא יכול להתעלם מעוגה מעוצבת שמוגשת לשולחן בשיאו של האירוע. הכנסת העוגה היא תמיד רגע מיוחד שבו כולם מתרכזים אך ורק בה. אם העוגה תהיה מעוצבת, היא תהיה שונה מכל העוגות שמוגשות באירועים אחרים. האורחים מצידם יראו את הייחודיות שבה, כי היא הותאמה לחוגג/ת ולאירוע ויזכרו את האירוע שלכם, גם בגלל העוגה היפה והמושקעת שהוגשה בו.

 

העיניים אוכלות לפני שבכלל טועמים

 

זכרו, כי העיניים שלנו מתרשמות מהקינוח ומהעוגה עוד לפני שאנחנו בכלל טועמים אותם. לכן, אם העוגה לא תראה טוב, אפילו אם היא תהיה טעימה, לא ירצו לטעום אותה. עוגות מעוצבות הן עוגות שכולם רוצים לאכול מהן, כי הן יפות, מרשימות ומעוררות את כל החושים. אל תופתעו, אם גם האורחות והאורחים ששומרים לרוב על אורח חיים בריא, יתקשו מאוד לעמוד בפיתוי שנמצא להם מול העיניים ויגנבו עוד ביס. כשאנחנו עורכים אירוע, אנחנו חושבים על כל פרט ופרט: האוכל, המוסיקה, צורת הישיבה ולכן, אין סיבה שתתפשרו על העוגה.

 

עוגות מעוצבות הן גם טעימות מאוד

 

יש אנשים שיוצאים מנקודת הנחה, כי עוגות מעוצבות יהיו קצת פחות טעימות מעוגות אחרות. הם חושבים שעוגה היא "או טעימה, או יפה ושאי אפשר גם וגם". המציאות היא, שעוגות מעוצבות הן טעימות לא פחות ואף יותר מעוגות אחרות, שכן יש בהן שכבות של טעמים ואפשר להתאים אותן בדיוק להעדפות שלכם ושל האורחות והאורחים שלכם. בקונדיטה, האופות והאופים לא מתפשרים על הטעמים ומשקיעים לא רק בנראות של העוגות, אלא קודם כל, בטעם שלהן. אין ספק, שהמטרה היא שהעוגה תראה מדהים, אך גם תהיה טעימה מאוד לכולם. אם האורחים שלכם יאהבו את העוגה ויתרשמו מהנראות שלה, אתם עשיתם את שלכם. כל מה שנותר זה רק לבחור עוגה מעוצבת לאירוע הקרוב שלכם ולהנות. 

 

 

תגובות

מומלצים