ניקוי חלונות לדירות המדריך

יש לכם דירה? גרים בדירה? אז בטח יש לכם גם כמה חלונות שמבקשים תשומת לב. חלונות זה דבר שצריך לנקות באופן תדיר, אחרת, מה לעשות, כל הבית ייראה ככה-ככה.

18.06.2022 מאת: פורטל הכרמל והצפון
ניקוי חלונות לדירות המדריך

 

לא משנה כמה ניקיתם וסידרתם, עיצבתם והקפדתם על הניקיון בתוך הבית – אם החלונות מטונפים, זה פשוט לא נראה, ולא מרגיש טוב. ניקוי חלונות לדירות זה כמו שטיפת הבגדים לגוף. לא משנה כמה התקלחתם, אם הבגדים מלוכלכים.

 

למרות שלכל הדירות יש חלונות (טוב, אנחנו לפחות מקווים שזה כך), וכולנו משתמשים בחלונות כל יום, הרי שלא כולם יודעים כיצד לנקות את החלונות בדירה שלהם. הנה לפניכם מדריך פשוט וישיר לניקוי חלונות הדירה.

 

איך עושים ניקוי חלונות לדירות:

 

בעוד שמשרדים ועסקים, ואפילו בתים פרטיים לעיתים מזמינים כולם מנקים בתשלום, הרי שמרבית בעלי הדירות בישראל, וכמובן דיירי הדירות השכורות, מעדיפים לנקות בעצמם את הבית, או לפחות את החלונות.

 

מה לעשות, ולהעסיק מנקה זה לא עסק זול, ואם אתם לא עוסק מורשה או פטור, הרי שזה גם לא ניתן לקיזוז כהוצאות. בקיצור, ניקוי חלונות לדירות זה משהו שהרבה אנשים בוחרים לעשות בעצמם ולמען עצמם.

 

למרות הצורך הברור, והנטייה שלנו לעשות זאת בעצמנו, נראה שלא כולם יודעים כיצד לנקות חלונות בצורה אפקטיבית. הנה לכם המדריך הקצר לניקוי חלונות:

 

חומרי ניקוי בבקשה, אל תנסו לנקות את החלונות בדירה שלכם עם חומרי ניקוי "מאולתרים". לא, נוזל הכביסה לא מתאים לניקוי החלון, וגם לא נוזל הכלים שליד הכיור. אם הבחנתם שיש כתמים על החלון, אתם צריכים חומר ייעודי לניקוי חלונות. זה לא יקר, ועושה את העבודה כמו שצריך, אז בבקשה מכם, השתמשו בחומר הנכון.

 

ציוד עבודה מעבר לציוד הבטיחות, עליו נדבר בהמשך, ניקוי החלון הוא לא משהו שאתם עושים עם כל ספוג או סמרטוט. חלונות עשויים מזכוכית (לרוב), וזכוכית היא חומר רגיש לשריטות. חלון שנשרט, לעולם לא ייראה אותו הדבר, וחבל שתהרסו את החלונות שלכם בגלל שימוש בסקוטצ’ גס.

 

עדיף תמיד לנקות את החלון עם סמרטוטים ייעודיים, סמרטוטי ניקוי, או בד עדין כמו כותנה. את הסמרטוטים אפשר לרכוש, ממש כמו את חומרי הניקוי, ואפשר גם לכבס אותם לשימוש חוזר.

 

שלבים בניקיון החלון

 

לאחר שבחרתם חומר ניקוי וסמרטוטי ניקיון, אתם כמעט מוכנים לעבודה. יש עוד דבר חשוב מאוד, הבטיחות. שימו כפפות חומרי ניקוי הם חומרים אכזריים. הם נועדו לתקוף, לפרק ולמוסס חומרים אחרים, כמו שומנים.

 

נכון, רובם ככולם עברו ניסויים ועומדים בתקנים המחמירים של חומרים שאפשר להשתמש בהם בצורה בטוחה, ועדיין, במקום לגלות בדיעבד שאתם רגישים במיוחד לחומר זה או אחר, כאשר אתם מתעסקים עם חומרי ניקוי באופן כללי, שימו כפפות, ותשמרו על העור שלכם.

 

תגובות

מומלצים