זמן טוב לגשת למאוחדת עוספיה להתחסן

קופת חולים מאוחדת עוספיה יחד עם ד"ר אמין זידאן מלווים אתכם בכל רגע בחיים, ד"ר אמין:"יש לנו קופה טובה, צוות רופאים וצוות הנהלה מהמובילים בכרמל, אנחנו נותנים למבוטחים שירות אישי ומעקב צמוד בנוסף לטיפול הפיזיותרפי בקופה בעוספיה, זה הזמן להתחסן, זה מאוד חשוב לכולם".

11.08.2021 מאת: פורטל הכרמל והצפון
זמן טוב לגשת למאוחדת עוספיה להתחסן

 

בתקופת משבר הקורונה המשיכה קופת חולים מאוחדת עוספיה לתת שירות אישי לכל המבוטחים בקופה, היום אחרי התפרצות זן הדלתא ההודי, קופת חולים מאוחדת עוספיה מיד החלה לחסן את בני שישים ומעלה וההיענות טובה מאוד.

 

ד"ר אמין זידאן שמוביל את קופת חולים מאוחדת בעוספיה, בשיחה לפורטל הכרמל והצפון, על השירותים וההתנהגות שמחויבים לנהוג כל התושבים, לאור ההתפרצות החדשה של נגיף הקורונה.

 

 

ד"ר אמין זידאן לוקח את תפקידו בצורה הרצינית ביותר ומתייצב בכל רגע למען המבוטחים במאוחדת עוספיה, ד"ר אמין תושב עוספיה, בא מבית שורשי שאוהב לתת לחברה, ולעזור בכל מה שנדרש, הוא בקופה נותן שירות מעל מאה אחוז, לשם כך מבוטחי הקופה בשני הכפרים מעריכים ומוקירים אותו אישית.

 

ד"ר אמין פונה לציבור ומחדד את סוגי המחלות והנגיפים, אשר יש להם חלק באבידות של השבוע האחרון של יקרים שהלכו לעולמם בטרם עת, ובמיוחד מחדד איך ניתן להתגבר על אסונות והדבקות בכל מני מחלות שיש.

 

לשיחה עם ד"ר אמין, זידאן רופא בכיר בקופת חולים מאוחדת עוספיה.

 

 

ד"ר אמין זידאן מאוחדת עוספיה

תגובות

מומלצים